Au trecut aproape nouă luni de la momentul adevărului...am aflat că vom avea o fetiță! O va chema Isabela...
Eu:Jason...
Jason:Da?
Eu:O să nasc!
Jason: Poftim??? Mai era încă o săptămână până să naști!!
Eu:Știu... Dar se pare că Isabela vrea să se nască mai repede!În salon, după naștere
Jason*o tine în brațe *:E așa de frumoasă, ca mama ei...
Eu:Merci...(pur și simplu nu mai am idei, am stricat toată cartea)
În salon intră Yuki. Am decis ca ea să fie nașa.
Yuki*se ridică pe vârfuri și se uită la Isabela *:Este așa frumoasă... Pot să o țin?
Jason:Ai grijă să nu o scapi!
Yuki:Nu-s proastă!
Jason*mă ia în brațe și mă sărută pe frunte*:Anna... Cred că am omis ceva...
Eu:Ce?
Jason:Nu le-ai spus părinților tăi că ești însărcinată... Ai fost...
Eu:Da știu...
Yuki: Părerea mea este că ar trebui să vă duceți toți trei la ei și să vorbiți...
Eu:Cred că ar fi o idee bună!După câtva timp, la părinții mei
Eu, Jason și Isabela am ajuns în fața casei părinților mei... Mi-e frică... Dacă vor reacționa greșit?
Jason*ținând-o pe Isabela în brațe *:Haide, fă-ți curaj...
Bat la ușă.
Mama*deschide ușa*:Bună zi... *își pune mâinile la gură*Nu îmi vine să cred!!!
Eu:Bună mamă....
Mama:Felicitări!! Cine este tatăl copilului?
Eu:Serios... E Jason!
Mama:Jason... E tipul ăla de care te-ai îndrăgostit!! S-a schimbat foarte mult!
Eu:Acum e tată... E mult mai serios și mai matur...
Jason:Bună ziua, doamnă Jonson !
Mama:James... Dragule, haide să vezi pe cineva...
Tata*vine la ușă*:Cine... Anna!!Și Jason...să nu îmi spui că...
Eu:Ba da, tată! Este copilul nostru...
Tata*mă ia în brațe*:Felicitări... Se pare că Jason s-a schimbat... Vă fi un tată foarte bun..
Mama:Haideți! Intrați!!După câteva ore bune de vorbit
Eu:De acum ne retragem și noi... E cam târziu.
Mama:Să mai treceți pe la noi!
Tata:Jason,bărbate, tăticule, să nu uiți de sfaturile pe care ți le-am dat!
Jason:Vă asigur!Pe drum spre casă
Eu:Ce ți-a spus tata?
Jason:Ca dacă nu am grijă de tine și de fetița noastră, o să mă omoare...
Eu:Nu-l băga în seamă...așa este el. Dar crede-mă, zice o mulțime de lucruri, dar nu se tine de cuvânt...
Jason:Sper să fie așa...
Am uitat să precizez că acum doar noi trei stam în casă, Candy s-a mutat... Voia să nu ne încurce acum că suntem o familie.
CITEȘTI
Mă îndrăgostesc de un criminal
Novela JuvenilEl profita de mine ,iar eu ma indragostesc de el! Inima bate pentru el ,dar creierul este impotriva... Oare este greșit să "Mă îndrăgostesc de un criminal"? Sper sa va placa aceasta carte ,este vorba despre o iubire adevarata care infloreste mai...