Čast 2 Nová známost

87 3 0
                                    

Jessica Běžela lesem ,do sluchátek jí hrály Bring me the horizon -thorne .
Najednou vypla mobil a sedla si na zem a zapálila si cigaretu a Přemýšlela...o všem co se za posledních pár dní událo 
Ann odejela do léčebny, Jinx a Harley jsou na táboře takže je tu vlastně sama . Slzy jí začali téct po tváři a tak típla cigaretu a vytáhla ze zadní kapsy žiletku a 3 se řízla do stejného místa jako to už dělavlala vždy když jí bylo úzko.  Chvili sledovala 3 nové krvavé jizvy a schovala žiletku do kapsy , najednou za sebou uslyšela kroky rychle si nasadila kapuci . Kroky se pomalu přibližovaly najednou z temeného lesa vyšel krásný kluk ,měl hnědé oči , černé vlasy a dva piercingy na dolním rtu, pomalu došel k Jssice a oslovil jí : ahoj krásko jsem Chris a jsem tu nový. Jessica vzhledla ehm ahoj  Chrisi já jsem Jessica Manson těší mě.Nepůjdem se projít do města ,navrhla Jessica..... Jo jasně můžem, odpověděl Chris a přehodil si mikinu přes ruku a pomohl Jessice vstát . Díky ,odpověděla Jessica mile a vzala si tašku s logem slipknot  a šly .
Byli ve městě a dali si zmzlinu a povídali si o všem možném .
Pak Chris doprovodil Jess k domu a rozloučil se s ní , tak pak ti zavolám tak se měj, rozloučily se oba a Chris odešel směrem ke svému domu .

Posedlá JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat