6 čast - jsem tady !

42 1 0
                                    

Už začínalo svítat a já stále seděla u večcrky a hleděla na vycházející slunce, a u toho jsem myslela na to co se stalo včera večer po tváři mi začali stékat slzy, Dopila jsem poslední lok z flašky , a zavřela jsem oči a na chvili usnula, vzbudil mě až nějaký klučičí hlas  Jessico , Jessico vzbuď se mluvil ke mě a pohladil mě po vlasech pomalu jsem otevřela oči Chris -Chrisi ? Optala jsem se opatrně ano Jessico jsem to já řekl a usmál se , ani nevíš jak ráda tě vidím řekla jsem a vtiskla jsem se mu kolem krku, už je to dobré řekl a pevně mě objal. Tak pojď Jess musíme jít domů řekl a vzal mě za ruku a odvedl mě domů.
Doma  : Jessico ?! Kde jsi byla ? Zeptala se mě ve dveřích máma. odpověděla jsem noo byla ....jsem jen u kamarádky a nejak jsem zapomela na čas moc se omlouvam. Vždyť jsou 4 ráno zlobila se matka okamžitě běž nahoru do svého pokoje a vyspi se , beze slova jsem odkracela do své ložnice a zajela jsem pod deku a ve chvili jsem usnula. Probudila jsem se v 5:30 z nesnesitelnými bolestmi břicha auuh kurva zaječela jsem přes celý pokoj a vyhrabala se z pod deky a došoupala jsem se ke komodě kde jsem si vzala prášek na bolest a zapila to vodou kterou jsem měla vedle postele na nocim stolku , a šla si ješte na chvili lehnout ale nespala jsem propadla jsem mobil a šla jsem na zprávy vidím 50 zpráv od Lili okamžitě začnu odepisovat ahoj lili byla jsem venku a zapomela jsem ti napsat .  Lili je má nejlepší kamarádka od 6 třídy.

Posedlá JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat