Probudim se v 3:09 a nemohla jsem spát tak jsem si šla zaběhat , navléknu si tílko s logem BvB a legíny a moje Nike Air max, pustím si písničky a jdu směrem k večerce protoze jsem dostala chuť na zakapu a na cígo tak jsem si šla koupit vicerojky mentolové. Vejdu a a dobrý den zamumlám a prodavačka se na mě podívala nenávistním pohledem . Co tu chceš ? Ehm čüs chtela bych vicerojky a zakapu , nejsi na to nějaká mladá ? Zeptá se mě prodavačka .......... neodpovím a čekám na vydání.prodavačka to markuje a přitom se na mě usměje povrchním úsměvem, bude to 387,- Kč tady to je dobře děkuju, vezmu veci a vypadnu venku si vezmu cigaretu a zapálim jí vydechnu jí a znovu popotahnu kdyz už mě to nebaví típnu cígo a vytáhnu si mobil a otevřu zprávy a dopisuju si s mojí slečnou jmenuje se Sandra.
Já : Ahoj sandry❤️ jsem venku dojedeš ? Za 5 minut došla odpověd.
Sandruš : ahoj zlato , moc ráda kam mám dojít ? Kde jsi ?
Já : u večerky a vem si to nádherný Tilko s vystřihem a ty kalhoty co ti dělají hezkej zadek :D a k tomu ty kozajdy na vysokém podpatku:) :*
Sandra : okay tak za chvili pá 💋💋😘😘
Za 2 hodiny přišla Sandra a poradně mě objala ahoj malá a vtiskla mi malou pusu , já jsem začla okamžitě spolupracovat . :D
Když jsme toho po pěti minutách nechali sedla si vedle mě a napila se :) tak co jak je zeptala se Sany . Jo fajn odpověděla jsem a snažila jsem se zakryt ruku , copak je ukaz mi to :( řekla a objala mě a chtěla mi odhrnut rukavičku . Né zavrccela jsem a Sekla jsem ji facku na tvar auuu proc si to udělala ? Optala se opatrně jee promiň :( Mrzí mě to ! Zakřičela jsem To je mi jedno sany mě spálila cigaretou a utekla .