Čast 4 - znovu do školy

48 1 0
                                    

Ráno se probudím a kouknu se na mobil 5:20 ráno to snad né řeknu si sama pro sebe a vylížu se z postele , a jdu kouknout jestli je Rick můj bratr už doma z té včerejší party u jeho holky Naomi ale Rick doma nebyl poškrabu se na vlasech a jdu do koupelny, najednou na mě zavolá Doris : Jessico Meliso Mansonová obleč se a okamžitě pojď na snídani a pohni ! nebo ti ten autobus ujede hned první den , joo hned tam budu jen se obléknu a učesu Doris zavrčím na mou macechu a jdu se   Převliknout vyhrabu ze své skříně situované návleky na ruce a tricko z napísem Fuck sociality a kraťasy a boty na kožené ozdobene řetězem  klínku :) převleku se a jdu do koupelny si udělat vlasy udělám si jen jednoduché dva culíky mezi které si uvažu velkou mášli s lebkou. A namaluju se. Kdyz jsem po 2 hodinách šminkování hotová výjdu z koupelny a vezmu si svou škoní tašku a pádím do kuchyně kde do sebe honem nahazím snídani a utíkám ke dveřím abych stihla autobus .

Ve škole : hledám svou novou třídu a už jí mám je to třída s číslem 666 C no tak tahle třída je maso řeknu si sama pro sebe v duši a vejdu. Ahoj dětska pozdravim nové spolužáky nikdo mi však pozdrav neopetuje usadím se na židli u okna a čekám nez dojde učitel po 4 minutách vešel do třídy pan učitel Došek a představil se nám mi jsme se mu taky představili a pak řekl : teď si rozdáme knihy.
Nevnímala jsem jen jsem byla zabraná do svého mobilu a psala si s Chrisem a Harely která se vrátila z tabora především jsem vymyslela jak pomoct Ann utéct z léčebny, a spoustu dalších věcí..... Najednou mě vzbudí ze silného zamýšlení ta kráva Kira otočím se na židli a probodnou jí vražedným pohledem co chceš Majnsová zeptám se jí ironicky já diví se Kira a její nejlepsi kamarádka Karina Smydrsová jsi odkašle a praskne nás panu Doškovy, a tak skončil můj prví školní den na weston High school tututdu :D a další dny to bylo fajnes už :))

Posedlá JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat