1.BÖLÜM

10.5K 473 96
                                    

Aylin (AĞZINDAN)

Sabah alarm yerine Cansu' nun sesi ile uyandım başımda bağrıyordu.

"Aylin... Aylin... Hadi uyan Aylin." diye bağrıyordu Cansu.

"Ne var Cansu ya ne var." diye bende sesimi yükselttim.

"Aylin üst kata 4 çocuk taşınmış."dedi Cansu.

"Peki biz ne yapalım." dedim.

"Hadi kalk onlar ile tanışalım." dedi Cansu. Daha fazla direnemeyip.

"Tamam siz gidin ben gelirim yukarı." dedim.

"Tamam hemen gel ama." dedi Cansu ve gitti. Ayağa kalkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadım ve çıktım. Siyah şort ve siyah göbeği açık kazak giydim saçımı at kuyruğu yaptım. Sonra makyaj masasına geçip siyah far , göz kalemi sürdüm. Siyah spor ayakkabılarımı giydim ve kapıdan çıktım. Şimdi dersiniz bu kız niye siyah giyniyor. Çünkü en sevdiğim renk siyah. Üst kata geldim ve kapıyı çaldım. Kapıyı taş bir çocuk açtı.

"Kime baktınız?" diye sordu.

"Bizim kızlar burada mı?" diye cevap verdim..

"Evet içeride." dedi. Hemen içeri girdim. Yukarıdan ses geldi.

"Burak kimler geldi lan?" diye bağırdı biri.

"Abi alt kattaki kızlar geldi. Tanışmak için." dedi isminin Burak olan.

"Tamam tanışırız." dedi yukarıdan seslenen kişi.

ARAS (AĞZINDAN)

Tam yukarı çıktım duş almak için ama sonra kapı çaldı ve Burak açtı kız sesleri geliyordu. Kesin gene küçük bir parti veriyorlardır. Bi 5 dakika sonra tekrar kapı çaldı ve gelen yine kız sesinden tanıdım. Kim diye bağırdım Burak alt kattaki kızlar dedi. Alt katta taş gibi kızların olduğunu duydum. Hemen aşağıya indim. Ama onlar geldi diye değil duş alıcaktım diye üstüm yoktu o yüzden öyle indim. Sarışın bana bakıyordu ve sinirli bir şekilde.

"Üstünü giysene lan." dedi. Güldüm.

"Niye çekiniyorsun ya bak bak baklavalarıma bak." dedim. Kız sırıttı ve

"Ben kendim için değil kardeşlerim için dedim ve sana bakmama gerek yok." dedi.

"Neden baklava sevmez misin?" dedim.

"Ondan değil. Aynısı bende de var. O yüzden pek fazla ilgilenmem." dedi ve karın kaslarını gösterdi. Bizim erkekler şaşkın şaşkın ona baktı ve

"Sen bunları nasıl yaptın ya hem de bir kızsın." dedi Burak.

"Her gün spora yaparım  ve futbol ile uğraşırım." dedi. Sonra koltuklara oturduk ve kendilerini tanıtmaya başladılar.

"Ben Asya Sert. Mafyayım. Futbol oynamayı severim. Poyraz kolejinde 12/A sınıfında okuyorum." dedi Asya.

"Ben Cansu Koray. Mafya yım. Futbol oynamayı severim. Poyraz kolejinde okuyorum ve 12/A sınıfındayı." dedi Cansu.

"Ben Beren Vatanoğlu. Mafya yım. Futbol oynamayı severim. Poyraz kolejinde okuyorum ve 12/A sınıfındayım." dedi Beren. Sıra o taş kıza geldi.

"Ben Aylin Poyraz. Mafya lideriyim. Poyraz kolejin sahibiyim.Futbol oynamayı severim. Bar işletiyorum. Annem ve babam trafik kazasında öldü. Kızlar ile beraber yaşıyorum. Şimdilik bu kadar bilin." dedi Aylin.

"Sen zengin misin?" diye sordu Mert.

"Hayır yani babamdan kaldı hepsi." diye yanıt verdi Aylin. O sırada Aylin' in telefonu çaldı.

"Alo! Cenk ne oldu?" dedi.

"Ne demek yandı lan." diye kükredi Aylin.

"Tamam onları depoya götürün. Diğer barı açın biz hemen geliyoruz." dedi ve telefonu kapattı.

"Ne oldu reis." dedi Beren.

"Kızlar bizim bar yanmış. Yani yakmışlar. Barı yakanlar depoda bizimde oraya gitmeniz lazım." dedi Aylin.

"Lan nasıl yanmış." dedi Asya.

"Hadi... Hadi yürüyün." dedi Aylin.

"Bizde mafyayız bizde gelelim." dedi Burak.

"Tamam gelin ama benim işime karışmak yok." dedi Aylin.

"Tamam." dedi Mert. Sonra herkes ayaklandı ve arabalara dağıldık. Bir müddet sonra depoya geldik. Arabaları deponun önüne dizdik. Aylin ve çetesi önden girdi biz de arkadan. Takım elbiseli bir adam geldi yanımıza.

"Aylin hanım adamlar odada." dedi adam.

"Tamam Cenk." dedi Cenk' e ve bize döndü.

"Siz geliyor musunuz?"diye sordu Aylin.

"Evet geliyoruz." dedim. Sonra içeriye girdik. Adamların yüzü kan içerisindeydi. Aylin korumalara dönüp

"Lan bu adamları ben dövücem demedim mi lan?" diye bağırdı. Bu kızın bu kadar asi olduğunu bilmiyordum.

"Reis Asya hanım bize öyle dedi bizde yaptık." dedi Cenk. Aylin Asya' ya döndü ve.

"Lan sen mi dedin bunlara. Adamları dövün diye." dedi bağırarak.

"Evet reis ben dedim." dedi. Aylin onun yanına gidip tam önünde durdu.

"İyi yapmışsında ben şimdi sinirimi kimden alıcam." dedi Aylin.

"Reis ara Bülent' i sana box maçı ayarlasın. Sen box  oynarken sinirin gidiyor." dedi Cansu.

"İyi fikir Cansu." dedi Aylin. Biz hiç konuşmadan onları izliyorduk sonra Mert konuşmaya başladı.

"Cansu bu ne maçı ya?" diye sordu Mert.

"Bak şimdi Bülent diye bizim korumamız var onu arıyacak bu gece box maçı isteyecek kaç adam dövmek ister orası Aylin' e kalmış. Bu sonra gece 00:00' da box pistine çıkar ve adam döver parasını alır ve gelir bizde arada tabi Aylin izin verir ise onu izlemeye gideriz. Onu izlerken sanki biz dayak yiyormuşuz gibi olur. Yani çok pis adam döver. Bugünde aynısını yapıcak." dedi Cansu.

"Vay be benim kankam nasıl bir kızmış ya. Valla ben korktum ondan" dedi Mert. Sonra Aylin'e baktık hepimiz. Adamları teker teker dövmüş elini yıkıyordu. Elleri kan olmuştu. Hemen yanına gittim. Elleri yarılmıştı.

"İyi misin? Aylin?" dedim bana döndü ve güldü.

"İyiyim Aras bir şeyim yok." dedi o kadar güzel gülüyordu ki. Hemen adamlara döndüm ve.

"Ne bakıyorsunuz lan bana ilk yardım kutusu getirin hemen." diye bağırdım.

"O! Bu ne sinir Aras sakin sakin şampiyon sakin." dedi alay ile.

"Dalga geçme Aylin" dedim.

"Dalga denizde olur Aras denizde." dedi Aylin.

"Oha! Aylin' in içine Cansu kaçtı." dedim bene alay ile.

"Ay aynen çok yapmacık. Hiç sevmem. İyyyy!" dedi yüzünü buruşturarak. Buna dayanamadım ve yanağına bir öpücük koydum ve geri çekildim. Bizim kızlar ve erkekler sanki uzaylı görmüş gibi bize baktı. Aylin' e döndüm sırıtıyordu. Sonra koruma bana acil ilk yardım çamtasını verdi. Bende önce kanı temizledim ve elini bandaj ile sardım bana döndü ve

"Teşekkür ederim. Aras!" dedi ve beni de ona yaptığım gibi yanağımdan öptü ve telefonunu alıp birini aradı.

"Alo! Bülent bu akşam bana 5 adam ayarla box maçı yapıcam her zaman ki yerde." dedi ve kapattı. Mert Aylin' in yanına gitti ve

"Ay! Kankişko nereye gidiyorsun beni bırakıp." dedi hep beraber ona gülüyorduk.

MAFYA KIZLAR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin