Her insan çok sever. Ama hiç sevdiği birini bırakıp gitmez. Eğer gidiyorsa o zaman hiç sevmemiş demektir.
🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶
Aylin bana ağlamaktan kızaran gözlerle baktı. Sonra boynuma sarıldı ve konuştu:
"Bende seni seviyorum ama benim sevgim den bir daha sakın şübhe etme." dedi bana. Bende onu beline sardım ellerimi. Bütün herkes bizi alkışlıyordu. Onu çok seviyorum be. Sonra ona dönerek konuşmaya başladım.
"Seni çok seviyorum be kızım. Anla bir hata yaptım affet beni güzelim. "dedim. Benden ayrıldı ve koluma girdi. Sonra beraber sınıfa girdik. Sıraya oturduk. Aylin başını benim omzuma koydu ve gözlerini yumdu. Çok güzel uyuyordu. Bende elime telefonumu aldım ve instangrama girdim. Aylin bir foto paylaşmış. Box yaparken kum torbasının karşısında bir ayağı box torbasına vuruyordu. Altında şöyle bir şey yazmış
' HAYAT BİZE NEDEN HİÇ GÜLMÜYOR Kİ. NE ZORUN VAR HAYAT. HEP BÖYLE ACIMASIZ OLMAK ZORUNDA MISIN? '
Yazmıştı. Bende hemen beğendim ve tekrardan Aylin' i izlemeye basladım. Telefonum ile onu uyurken fotoğraf çektim ve paylaştım. Tabi Altına bir şey yazmayı unutmadım.
'BÖYLE GÜZEL UYUYAN BİR MESLEĞE SAHİP OLMAK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU... SEVİYORUM SENİ #SARIÇİÇEĞİM. 😍😘
Yazdım ve paylaştım. Hemen yorumlar geldi.
'allah sizi ayırmasın.'
'mutlu olun inşallah.'
'ne kadar yakışıyorsunuz.'
'çok seviyoruz sizi.'
Yazıyordu. Sonra telefonu bıraktım ve Aylin' i izlemeye devam ettim. Çok güzel uyuyordu. Benim uyuyan meleğim. O sırada telefonum çaldı...
"Abi! Napiyonuz? Hadi bizim grup ile kafedeyiz sizde gelin." dedi Mert.
"Tamam Mert geliyoruz!" dedim ve Aylin' i uyandırmaya karar verdim.
🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍
Aylin ve ben bizim gençlerin yanına geldik. Kafeden içeri girdik ve bizim gençlerin yanına oturduk. Daha sonra kafenin kapısı açıldı ve içeriye Damla girdi. (BU ARADA DAMLA ARAS' IN ESKİ SEVGİLİSİ... :)
Mert bana baktı. Eğer Damla yanımıza gelirse bu sefer Aylin beni kolay kolay affetmez. O sırada korktuğum başıma geldi ve Damla buraya geldi."Arasss! Seviyorum seni canım. Çok özledim seni ne zamandır beni aramıyorsun. Merak ettim seni" dedi Damla. Ben tam bir şey söyliyicekken Aylin lafa attıldı.
"Hopp! Kızım sen hayırdır. Benim sevgilimle sen nasıl konusuyorsun lan" dedi Aylin. Damla ise şaşırmış biçimde bana ve Aylin' e baktı ve gitti. Sonra Aylin bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Aras bana açıklama zamanın geldi bence. Bekliyorum Aras hadi" dedi Aylin.
"Şey.. O Damla benim senden önceki eski sevgilim, onu sevmiyordum. Yani o beni seviyordu bende onun ile çıktım yoksa kendine zarar vereceğini söyledi. Bende kabul ettim.
Damla ve ARAS' ın sevgili
Olduğu tarihhh..+_+"Abi Damla senle konuşmak istiyormuş." dedi Mert.
"Ne istiyormuş yine." dedim.
"Bilmiyorum abi bana dedi 'söyle Aras' a onun ile bir şey konuşmam lazım' dedi ne konuşmak istediğini bilmiyorum" dedi Mert. Bende gittim Damla'nın yanına. Benim geldiğimi görünce hemen yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
"Aras ben sana aşık oldum lan sende sev beni. Ben seni seviyorum işte ne istiyon başka." dedi. Bende derin nefes alarak konuşmaya başladım. Onu kırmamaya dikkat ederek.
"Damla bak ben seni sevmiyorum ya bırak beni. Bak güzel kızsın ama ben ve sen olamayız anla bunu." dedim. Sonra Damla sinirlendi
"Eğer benle sevgili olmazsan kendimi öldürürüm. Babama da sen hesap verirsin." dedi. Bu kız deli dediğini yapar.
"Tamam Damla tamam." dedim.
ŞİMDİKİ ZAMAN. -_-
Ben bunları anlatırken Aylin beni pür dikkat dinliyordu.
"İşte sonra 1 ay sevgili olduk. Sonra babası başka şehre taşındı bende kurtuldum." diye devam ettim ve sözümü bitirdim. Şimdi ise Aylin' in ne diyeceğini merak ediyorum.
"Tamam Aras tamam. Bu konu kapansın geride kalmış zaten. Bundan sonra o Damla bozuntusu yok ben varım ve sen benimsin." dedi. Bizimkiler 'oooooo' diye sesler çıkarmaya başladı bende sadece gülümsedim. Sonra ise siparişler geldi ve bizimkiler uzun bir muhabbetin içine girdi. Ben ise Aylin' i izliyordum. Çok güzel bir kızdı. Ben onu herkesten herşeyden çok seviyorum be. Aylin ona baktığımı fark etmiş olmalı ki bana baktı. Üzgün gibi duruyordu ve bende kulağına eğildim.
"Ne oldu? Üzüldün mü? Bir şey mi oldu?"dedim. Bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Evet biraz önce olan konudan dolayı üzüldüm. Bu gayet normal bir şey bence. Ama olsun boşver" dedi Aylin. Herkes hafif hafif dağılırken bizde Aylin ile kalkmaya karar verdik.
MERHABA ARKADAŞLAR. YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.😉
SİZLERİ SEVİYORUM... YORUMLARI VE OYLARINIZI BEKLİYORUMM..😊😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZLAR.
ChickLitBen Aylin. Ben ve arkadaşlarım mafyayız. annemiz ve babamız yok. biz küçükken ölmüşler. bizim mafya grubumuz 4 kişilik. Beren , Asya , Cansu ve Ben. Bizi bütün İzmir tanır bize pek bulaşan olmaz. Ama bulaştılarmı gerekeni yaparız. Şimdilik benden b...