Sabah uyandığımda yanımda güzle mi güzel bir kız uyuyordu. Ne kadar güzel uyurken bu kız ya. Onun omzuna bir öpücük bıraktım kıpırdandı ama uyanmadı. Onun uykusunu bölmeden aşağıya indim. Sonra mutfağa girdim. Ona bugün ben kahvaltı hazırlamak istiyorum. Masaya iki tabak koydum. Sonra salatalık ve domates doğradım onu da masaya koydum. Eklemeleri kestim ve onları da masaya koydum. Sucuklu yumurta yaptım ve bardağa meyve suyu koydum. Çünkü Aylin sabah sabah çay içmez bu günlük benden bu kadar kahvlatı. Hemen odamıza gittim Aylin' i uyandırmak için. O hala uyuyordu. Her zamanki gibi ağır bir uykusu var. Yatağa uzandım ve yanağına sayıca öpücük koydum. Rahatsız olduğu yüzünden belli oluyordu. Yüzünü astı. Gülüp tekrar öptüm bu sefer küfür ederek uyandı."Aras bir uyutmadın ya." dedi ve yataktan kalktı ve banyoya gitti. Uyanınca çok agresif oluyor ama ben de onun bu yönünü çok seviyorum be. Onun sayesinde yepyeni bir insan oldum. Artık eskisi gibi kavga etmiyorum. Onun yanında kendimi huzurlu ve mutlu hissediyorum. Bende onu beklemeye başladım. Banyodan çıktı sonra yanıma geldi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Başbaşa kalmak istiyorum ama o ne düşünüyor bilmiyorum.
"Aylin bugün bir yere gitmeyelim aşkım yanlız kalalım bugün." dedim. Bana baktı ve sırıtarak konuştu :
"Tamam aşkım evde kalalım." dedi ona sarıldım ve kucağıma alıp salona götürdüm. Televizyonun karşısına oturduk. Film izlemek için mısır patlattım. Sonra salona geçtim. Aylin' i kendime çektim ve film izlemeye başladım yani ben çoğunluk ile onu izliyordum. O ise televizyonu izliyordu. Saatler ilerlerken kafamı Aylin' e çevirdim ve uyuduğunu gördüm. Onu alıp odaya götürdüm. Bende yanına oturdum ve onun saçlarını okşamaya başladım. Ne kadar güzel uyuyordu böyle melekler gibi adeta. Onu izlerken huzur buluyorum. Onun yanında iken 'BEN BU KANATSIZ MELEĞİ NASIL HAK ETTİM' diye soruyorum kendime. Sonra onun yanına yattım. Onun güzel kokusu ile uyudum. Bu kız artık benimdi. Ne kadar kavga etsekte yinede birbirimizden ayrılamıyoruz. Ona bakarak uykuya daldım.
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Sabah uyandığımda ise yanında mışıl mışıl uyuyan bir melek gördüm onu izlemeyi en başından beri seviyorum. Bir müddet onu izledikten sonra uyanmaya başladı benim güzeller güzeli tatlı kızım.
"Günaydın güzelim." dedim. Oda bana baktı.
"Günaydın ." dedi ve aşağıya indi. Bende onun arkasından aşağıya indim. Neden bana soğuk davranıyor anlamıyorum. Bunu ona söylemem lazım. Bir şey var ama ne? Bende aşağıya indim. Baktım ki aşağıda bizim grup Aylin' i sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Aylin sakin ol biraz belki öyle bir şey yoktur." dedi Beren. Bunlar neden bahsediyor ya.
"Ne diyorsun sen Beren ya ses kaydı geldi ve ben buna nasıl inanmayayım. Yeter ya ben onu bu kadar sevmişken bu olamaz ya. Ben ne yapıcam şimdi. Ama onu hiç affetmiyicem." dedi Aylin. O ara içeri girdim ve Aylin hemen ceketini alıp çıktı. Bende bizimkilerin yanına oturdum.
"Ne oluyor burada."dedim. Beren bana bakarak konuştu.
"Bunu senin daha iyi bilmen lazım Aras bey. Bize sen söyle Aylin' i sevmediğini!" dedi Asya. Ne diyor bu kız ya.
"Ne diyorsun kızım sen ne sevmemesi." dedim. Sonra eline Aylin' in telefonunu aldı ve benim yanıma geldi. Ses kaydını açtı. Bu benim sesim.
BEN AYLİN' İ SEVMİYORUM. SADECE ONUN İLE OYNUYORUM BUNU SENDE BİLİYORSUN. O YÜZDEN KISKANMA BE KIZIM.....
" Ama bunu ben söylemedim ki." diye kendimi savundum. Ama cidden bunu ben söylemedim ki. Onu üzecek bir şey yapmam ki ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZLAR.
ChickLitBen Aylin. Ben ve arkadaşlarım mafyayız. annemiz ve babamız yok. biz küçükken ölmüşler. bizim mafya grubumuz 4 kişilik. Beren , Asya , Cansu ve Ben. Bizi bütün İzmir tanır bize pek bulaşan olmaz. Ama bulaştılarmı gerekeni yaparız. Şimdilik benden b...