8.bölüm

4.9K 243 135
                                    


  1 AY SONRA...

Ne kadar mutluyduk Aylin ile. Ta ki Eda ve Yavuz çıkana dek. Şimdi diceksiniz ki Eda ve Yavuz kim? Diye hemen söyliyim. Eda benim eski sevgilim, Yavuz ise Aylin' in eski sevgilisi. O yüzden Aylin ile aramız bozulmak üzere. Şimdi ise ben, Mert, Burak ve Emre bir kafede oturduk ve bizim kızları bekliyoruz. Aylin gelir mi orası muamma. Sonra ben ne olduğunu anlamadan biri dudağıma yapıştı, bende istemeden karşılık verdim. Sonra kafenin kapısı açıldı ve içeriye bizim kızlar girdi. Şuan onların arasında Aylin olmasın diye dua etmeye başladım. Ama nafile Aylin bize dolu gözlerle bakmaya başladı. Bende o an kendime geldim ve kızdan ayrıldım. Daha sonra bu kız kim diye baktım ve lanet olsun ki bu kız Eda. Aylin o an hızla dışarı çıktı ve motoruna atlayıp gitti. O kadar hızlı sürüyordu ki kimseyi görmüyor gibiydi. O an ne olduysa oldu. Sirenler, dumanlar dünyam karardı sanki. Çünkü şuan Aylin kaza yaptı ve tıra çarptı. Hemen onun yanına koştum onun yanına gelince kafasını dizime koydum ve saçını okşamaya başladım.

  "Aylin aylin uyan aşkım. Hadi uyan lütfen." demeye başladım. Ama Aylin ne hareket ediyor, ne de kıpırdıyor. Başı kanıyor, gözleri hafif aralık. O an bir ses duydum bu ses
Aylin' e aitti.

  "Aras bunu nasıl yaptın?" diye sordu.

  "Ben bir şey yapmadım güzelim beni zorla öptü. Lütfen sana bir şey olursa ben dayanamam. Seni çok seviyorum be kızım." dedim. Sonlara doğru bağırmıştım. Aylin' e baktım ve gözleri kapalıydı.

  "HAYIR... HAYIR...Aylin uyan lütfen uyan aç o mavi gözlerini beni karanlığa mahkum etme be kızım. Hadi güzelim uyan... Uyan lan uyan" dedim. Hem bağırıyor, hemde Aylin' i sarsıyordum. Ama uyanmıyordu. O an ambulans siren sesini duydum. Sağlık ekipleri buraya geldi ve Aylin' i alıp gittiler. Bende yanına bindim. Hem onun elini tutuyordum, hemde ağlıyordum.

  Çok kısa oldu özür dilerimm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA KIZLAR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin