1.Kapitola

73 6 0
                                    

Z pohledu Andyho

,,Andy, dělej, nebo na tebe nezbyde žádná nutella!" Ozvalo se zezdola z obýváku, předpokládám, že to volal CC, bubeník naší kapely. Je to takový naše trdlo, prostě blázen. I přesto ho ovšem všichni máme rádi a nedáme na něj dopustit. Ale dost už vykecávání, na tu nutellu má fakt strašnou chuť.

,,Už letím", zapištěl jsem nazpět a už jsem si to štrádoval po schodech. Při mém štěstí jsem ovšem šlápl do něčeho nechutně mazlavého, a v důsledku toho spadl.

,,Kurva, jakej potrat nechává na schodech nějakou mazlavou sračku!" Místo odpovědi za mnou přišel Ash, basák, s provinilým výrazem na tváři a schýbnul se k té zákeřné věcičce, která byla ve skutečnosti.-

,,Ashley Abrockete Purdy, můžeš mi laskavě vysvětlit, co u nás doma na schodech dělá šprcka!" Prsknul jsem znechuceně.

,,Uklidní tě fakt, že je jahůdková?" Při slově jahůdková si k tomu přičichl.

,,To nemá smysl, mluvit s takovým dementem, který po sobě ani neumí vyhodit svůj, údajně jahůdovkej, kondom." Během naší ,,velice inteligentní" konverzace se mohl Jinxx spolu s Jakem posrat smíchy. Já si snažil udržet svůj poker face, ale když jsem zpozoroval CCho s kornoutem na zmrzlinu na hlavě, propukl jsem ve stejný smích jako kluci, nebo-li smích ala lachtan, svíjející se v křečích ( v našem případě byly ty křeče od smíchu).

O 2 hodiny později

,,Andyyyyy!!" Zas CC..

,,Áno, broučku?"

,, Och, ty draku", a další výtlem.

,,Cos teda chtěl?"

,, Já jen, že nám za 3 hoďky začíná koncert."

,,Co? Kde? Jak? Proč?" Pronesu poněkud zmateně.

,, Mírni se s těma otázkama. Takže... je to, naštěstí, v nedalekém klubu. Jak? Protože jednorožec rád mandarinky se slaninou, a proč? Protože to náš manažer řekl. Spokojen?"

,, Naprosto, a teď mě neruš, jdu se zlidštit." Řekl jsem a zamířil do koupelny, kde jsem se komplet umyl, vyfénoval vlasy, které jsem následně natupíroval, navoněl se a oči orámoval tužkou, poté trochu bíle barvy na můj malebný obličejík (no ego) a nakonec outfit, skládající se z batman tílka, černých skinny jeans a asi miliarda náramků.

,, Jste už hotový?" Rozkřikl jsem po baráku.

,, Áno", ozvalo se sborově. Vyšli jsme před barák, kde jsme nastoupili do našeho tour busu ( áno, my, jakožto hvězdičky, musíme jet i 10ti minutovou cestu tímhle obrem). Řízení se ujal CC, to zas bude.

Cestu jsme nějákým zázrakem přežili (Satan při nás stojí [nejspíš]).

Před vchodem už stál dav lidí, takže jsme to vzali rovnou do zákulisí (samozřejmě tajným vchodem, jako správný stars). Bylo 20:30. To znamenalo jediné, 20 minut do začátku koncertu.

Vím, že se to nejspíš zdá směšné, ale i po těch letech mám stále trému.

Z mého přemýšlení mě ovšem vyrušil Ash, který z nějákého neznámého důvodu hulákal na CCho.

,,OMG, CC!" Zapištěl jsem jak nějáka totálně vlhká  puberťačka.
,,Vždyť to je DOKONALÝ!" Dodal jsem ještě se slzami smíchu v očích. Za to mě Ash jen vraždil pohledem. Mě to ale od smíchu neodradilo, ba naopak. Můj výtlem nabral na intenzitě, takže lachtan lvl ,, ta hvězdička Biersack".

Teď abych vysvětlil, co se stalo. CC měl vlasy obarvený na růžovo, a aby toho nebylo málo, měl na hlavě vysypanou asi miliardu třpytek. Štyl tomu ovšem dodával jakýsi stožár na jeho čele přilepený lepenkou. Hold, máme tu jednorožce a až teď nám ukázal svou pravou identitu.

,, Jsi podlazák, abys věděl", zašišlal jsem s vyšpulenou držkou.

,,Japato?"

,,Ploč jsi mi nežekl, že jsi jednoložec, já myslel, že jsi plavý kamalád, ale mýlil jsem se", pronesl jsem a odvrátil od něho hlavu.

,,Plomiiiiň. Já ale nejsem jednoložec, já Zvonilka víla být."

,,Občas mě udivuje tvůj slovoslet, Zvonilko." Provokativně jsem na něj mrknul, on jen uraženě odešel, nejspíš zamknout se na záchodky, jako správná puberťačka.

*další výtlem Jakea a Jinxxe*

Uslyšel jsem, jak začal moderátor vykřikovat naše jména, takže hluboký nádech a můžu vyrazit.

,,CC" *aplaus* (nějakým zázrakem se objevil opět v zákulisí, asi přestal trucovat, ale ta barva z jeho headky nezmizela).

,,Jake" *aplaus*

,,Jinxx" *aplaus*

,,Ashley" *aplaus*

,,Andy" *megamonstrózníaplaus*

Konec první, trochu kratší části.
Nazdar Satánci! Doufám, že se vám first díl líbil. Pokud ano... Však to znáte. Hvězdičkujte, komentujte, a já nevim co ještě. ^_^Satan s Vámi^_^

Rebel Love Song (BVB-FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat