Z pohledu Vann
Cesta do baru byla...ehh...zajímavá...Pokud si tedy pod pojmem zajímavá představíme cestu plnou smyků, mých nářků, a alkoholu (ano, Ashman byl tak nedočkavý, že si flašku rumu otevřel už v autě a ještě jí cpal do CCho, který řídil dost nebezpečně i bez alkoholu v krvi...)
,,Jsme zdeeeeeeeeee, jako jáááááááá rád šmorůvky trhááááááááááám" CC. Kdo jiný, že?
,,CC? Ty koukáš na šmouly?" Vypískla jsem nadšeně.
,,Jasný. Ty taky, co?"
,,Jooo! Koho máš nejraději?"
Naší poněkud dětinskou debatu jsme vedli až ke dveřím baru, za kterými jsme se každý rozuprchl jiným směrem. By mě zajímalo, jak se potom najdeme, nebo kdo bude ten zodpovědný a neožere se natolik, aby potom nás ostatní nedokázal dopravit do vily. Nom, nebudu si tím znepříjemňovat večer.
Šla jsem tedy k baru a obědnala si tři panáky rumu.
,,Jdeš na to trošku zvostra, co, kočko?" Usmál se na mě děsně sexy barman. Já se na něj jen lišácky usmála a dál ho skenovala pohledem.. aahh.
Panáky podal na pult přede mnou a vedle nich...lísteček?,,Přijď za 15 minut před bar. ;)" , stálo na něm. Jen jsem zakývala hlavou a dál se tomu nevěnovala, kopla do sebe tři panáky a hurá na parket!
To, co jsem viděla, mi naprosto vyrazilo dech. Andy a...Juliet?!
Neříkal náhodou, že ho podvedla a rozešli se? A ještě k tomu se mi zdálo, že mě celkem balil. A on ae teď klidně cucá se svojí bejvalkou! Nasrala jsem se natolik, že jsem vyšla před bar a rozhodla se na onoho barmana počkat.. sice tu má být až za 5 minut, ale aspoň si můžu všechno pěkně urovnat v hlavě. Takže... proč vlastně žárlim, když s Andym nechodím ani nic? Že by se mi líbil? Ne, to ne...,,Ahoj, nějak brzo, ne?" Otočila jsem se a viděla toho sexouše..
,,Ahoj, no jó." Uculila jsem se.
,,Já jsem Lukas, a ty, krásko?" Usmál se na mě. Och, Satane, ten má tak satanský úsměv. On celý je satanský... awwww
,,Já jsem Vanessa, ale říkej mi Vann. Mimochodem, co budeme dělat?" Nervozně jsem usmála.
,,Co myslíš, že by chtěl dělat?" Přišel ke mně blíž, až jsem na krku ucítila jeho teplý dech. Bez ostychu se přicucnul na mé rty a dravě mě začal líbat. Chvilku trvalo, než jsem se vzpamatovala, ale potom jsem se od něj odtrhla.
,,Co si kurva myslíš, že děláš?" Zakřičela jsem.
,,To, co by udělal každej chlap na mym místě. A teď nemel a vohni se", přikázal mi.
,,Naser si, znám tě sotva čtvrt hodiny a už bych se s tebou měla vyspat? Nasrat!" Přestala jsem se ovládat, ale raději jsem nezmiňovala fakt, že je mi 14. Mohl by potom zavolat benga, protože jsem pila.
Namísto odpovědi mi na tváři přistála jeho dlaň a já se s bolestným výrazem na tváři chytla za moje bebí.
,,Budeš už poslouchat, nebo chce snad holčička skončit hůř?" Doslova se mi vysmál hajzl. Už jsem ho chtěla kopnout mezi nohy, když v tom se zezadu vynořil jakýsi člověk, podle postavy muž, a Lukase sundal. A má to, hajzl. Lukas s výkřikem spadl na beton a já konečně spatřila tvář mého zachránce.
ČTEŠ
Rebel Love Song (BVB-FF)
FanfictionO vzniku písně Rebel Love Song. Zakázaná láska, které stojí v cestĕ snad všechno, co jen jde. Známý frontman, zároveň též zpěvák, skupiny Black Veil Brides Andrew Biersack se zamiluje do dívky o mnoho let mladší, než je on sám. Jejich lásce budou...