Z pohledu Andyho
Po příchodu do baru jsem běžel rovnou na parket. Při tanci se dokážu dost dobře odreagovat, a to teď opravdu potřebuju. Mám v hlavě zmatek. Vann... Znám ji teprve pár hodin, takže ji vlastně ani neznám, ale i přesto myslím, že... K ní něco cítím. Zvláštní.
,,Andy?" Uslyšel jsem za sebou známý hlas.
,,Juliet." Pronesl jsem chladně místo pozdravu.
,,Ale noták, nedělej, že ti nechybím." Než jsem stihl zareagovat, hladově se mi přisála na rty. Já v ten okamžik nedokázal na její čin zareagovat jinak, než spoluprací. Naše polibky začaly být stále dravější a dravější, ale mně jakoby se najednou rozsvítilo v hlavě. Vzpomněl jsem si na Vann. Surově jsem se od ní odtrhl a ustoupil o krok dozadu.
,,Tohle se nestalo." Řekl jsem rázně a bez jakéhokoliv čekání na odpověď jsem se rychlým krokem odebral před bar. Potřeboval jsem cigáro někde v klidu, všechno si urovnat v hlavě. Tak to vypadá, že dneska si večer moc neužiju.
Nedočkavě jsem vyšel ze dveří, ale než jsem si stihl vyndat cigára z kapsy, mou pozornost zaujal nějáký týpek. Byl na někom nalepený, nejspíš na dívce, pokud není teplej. Zaslechl jsem vzlyk, dívčí. Nevím, co to bylo za holku, moc jsem ji neviděl, ale když jsem zaregistroval , že jí ten chlap ubližuje, prostě se ve mě objevila nějáká skrytá, ochranářská vlastnost, a já k nim došel, násilníka zezadu otočil čelem ke mně a dal mu obyčejný, ale účinný dělo. Ne, že bych se chtěl chlubit, ale chodil jsem na kurzy sebeobrany, takže to mám celkem zmáknutý. Chlap se s úpěním sesunul k zemi a já zvedl pohled k oběti.
,,Vann?" Vypískl jsem překvapeně a zároveň starostlivě. Zvedla ke mně pohled a konečně promluvila.
,,Já bych to zvládla sama, ale dík", řekla, a bylo vidět, že si snaží ponechat alespoň kapku hrdosti. Musel jsem nad tím v duchu pousmát, byla roztomilá.
,,Jsi v pohodě? A cos tu s tim prasetem dělala?" Zavalil jsem ji otázkami, měl jsem o ní strašlivý strach, Satan ví, co by s ní ten úchyl dělal. No, vlastně to neví jen Satan, ale i my všichni, protože je to pod peklo jasné.
,,Jsem oukej, stačí?" Vyjela po mně.
,,A dělala jsem to, co ty s Juliet." Dodala ještě. Osm slov. Řekla jen osm slov, ale to mě dokázalo složit. Ona nás viděla? A ona žárlí? To znamená, že o mě má zájem? Nevěděl jsem, jestli skákat radostí, protože mě chce holka, kterou chci já, nebo se utápět v sebelítosti, protože holka, kterou chci, viděla mě a mou bývalou....Přitom je to jen jedno zasraný nedorozumění! Měl jsem kluky poslechnout, když mi říkali, že Juliet je mrcha vychcaná.
,,Hele, já.. To.. nebylo to tak, jak to vypadalo a -"
,,To je v pohodě, nemusíš mi nic vysvětlovat, konec konců, já udělala to samé a ani spolu nejsme, takže vůči sobě nemusíme mít žadný výčitky. Teda, ne že bych s tebou nechtěla nic mít, ale... Ježiš, promiň, co to zas melu." Byla z toho všeho nějak vykolejená, mluvila lehce z cesty, ale v podstatě mi řekla, že má o mě zájem. Wow
,,Ne, neomlouvej se, vlastně mě to potěšilo, protože-" opět mi nebylo dopřáno doříct, co jsem měl na srdci. Proč? Ucítil jsem nekoordinovaný dotek na svém rameni, a když jsem se otočil, spatřil jsem v obličeji zeleného Ashe bez trička. A co víc? Vyblil se mi na triko. Takže místo toho, abych Vann vyznával své city k ní, jsem držel Ashleymu vlasy. Nejlepší kámoš se prý pozná podle toho, že vám při zvracení podrží vlasy. Tak tady to máš, Ashley.
ČTEŠ
Rebel Love Song (BVB-FF)
FanfictionO vzniku písně Rebel Love Song. Zakázaná láska, které stojí v cestĕ snad všechno, co jen jde. Známý frontman, zároveň též zpěvák, skupiny Black Veil Brides Andrew Biersack se zamiluje do dívky o mnoho let mladší, než je on sám. Jejich lásce budou...