Přestaň!

807 28 1
                                    

Zavzdychal jsem. ,,Dereku, ne!" žadonil jsem, ale nic mi to nebylo platné! Pohnul se jednou, dvakrát... Než nastavil své vražedné tempo a já se již nemohl na nic soustředit.

,,No tak, uvolni se!" nabádal mě. Co jsem měl asi tak dělat? Nechci nic, nechci ho nikdy vidět a přeji si být zase obyčejný student na BHS.

Náhle přestal. Vystoupil ze mne a odklonil se pryč. Otevřel jsem oči. Nic se nezměnilo. Jen poloha. Obličejem mě otočil k němu, zřejmě chtěl na mne vidět. Nařídil mi, abych omotal nohy okolo jeho trupu.

,,Ne!" protestoval jsem. Vrazil mi pěstí, až jsem narazil hlavou do stěny.

,,Budeš mě poslouchat, jinak si tě natočím na video a všem to ukážu. To bys chtěl?"Zazněl jeho hromový hlas. Vyděsil mne. Strašlivě jsem se ho bál, byl jako Herkules a chtěl mi to udělat, chtěl mě znásilnit. Znovu.

,,Stilesi!" poručil mi. Nemohl jsem se ani pohnout, měl jsem sucho v krku a mé tělo naprosto vypovědělo službu. Všechna ta bezmoc... Ta hanba!

Z očí mi začaly téct velké, krokodýlí slzy. Netřeba jich zastavit. Nemám v hlavě nějakou záklopku. A tak jsem se na něj jen díval. Takhle mě chceš vidět?

,,Sakra, měl jsem to udělat jako minule. Nechci tohle ani spatřit! Přestaň." Nařizoval dál, ale co měl dělat? Nešlo to. Nakonec udělal to, co bych nikdy nečekal. Nasadil si zpět kalhoty a utekl kamsi do noci...

Prvních pár sekund jsem nechápal, co se vlastně stalo. On utekl? Bez toho, aby si udělal dobře a mě vystavil dalším nočním můrám, které mě budou sužovat až do konce mého bídného života?


Tak to byla moje první část. Snad se vám líbila a brzičko přidám další.

Irreplaceable- aneb, jak bych to dokončila já? (STEREK FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat