D.H.

552 29 0
                                    

,,Synku, kde jsi byl?" Ptal se mě táta, když uviděl, jak se vracím celý deštěm smáčený domů.

,,S Lydií." zalhal jsem a běžel nahoru dřív, než by si otec všiml mých očí zalitých slzami.

Vydal jsem se do sprchy. I přesto, že Derek dnes nedošel až ke konci, zneužil mě. A já mu to nikdy neodpustím.

Vydal jsem se do sprchy, abych se pokusil ze sebe smýt všechnu tu hanbu, která se ale nyní zdála již snesitelnější, než když mi to provedl poprvé. Ale i tak jsem se cítil tak zneužit, zneuctěn, ponížen, pošpiněn a zničen, jako nikdy před tím.

Po asi hodinové horké sprše jsem se vrátil do pokoje rozhodnut, že o tom všem musím říci tátovi. Ten ale asi před půl hodinu odešel na noční, takže mu to řeknu až ráno.

Oblékl jsem si trenýrky a dlouhé triko, lehl si do postele a nahmatal na nočním stolku mobil, abych zkontroloval, jestli mi Lydia nebo někdo jiný něco nechce. jedna zpráva tam byla. Od neznámého čísla.

,,Prosím, odpusť, už to nikdy neudělám, přísahám. Zapomenu na tebe, slibuji. Už tě nechám být.

D.H."

Zvedl jsem se z postele do sedu. DEREK! Napsal mi, že už mě nechá být. Že bych v něm snad probudil lítost? Prosím, ať si tímhle ze mě jen neutahuje! Potom By se všechno mohlo vrátit zas do normálu. Byl bych zase ten tichý a nemilovaný Stiles, kterého si nikdo nevšímá! Mohl bych zapomenout na to všechno, co mi udělal. Ale rozhodně ne, když ho budu vídat každý den na chodbách! Hned zítra to řeknu tátovi!

A tak, docela spokojen, jsem si zase lehl, pořádně se přikryl a docela v pohodě i usnul.


Tak, třetí kapitola je u konce a už dopisuji i tu další. Hezky si ji tedy užijte. 


Irreplaceable- aneb, jak bych to dokončila já? (STEREK FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat