,,Ne, ne, ne. Vypadni!" Zaječel jsem zděšeně a posunul se na posteli víc dozadu. Neměl jsem už nic po ruce, kromě lampy. Ocelová!
,,Pořád se přetáčíš, dnes jsi spal dost klidně. Smál ses a řekl jsi moje jméno." Oznámil mi ten šmejd a já se podivil.
,,Cože?" Nedocházelo mi to. On mě sledoval? Když jsem šel spát, nebyl tu, že ne? Okno bylo otevřené. Asi sem vlezl jím. Domovní dveře otec vždy zamyká, pokud vím.
,,Zdálo se mi, že jsem ti udělal to, co ty mě. A tys pode mnou křičel až jsi nakonec omdlel." Řekl jsem vražedně chladně a vstal.
,,ÁÁ-ha." Zakoulel očima. Věřil mi.
Nyní vypadal úplně jinak. Kdo by mi uvěřil to, co mi provedl? Působil nevinně jako jehňátko.
,,A co dál?" Ptal se, jakoby byl hladový po informacích.
,,Nic, pokračoval jsem. A pak se vzbudil. A vůbec, co tady sakra děláš?" Zahřměl jsem.
Přišel jsem se rozloučit s tvým zadkem." Už bych po něm zas něco hodil. Místo toho jsem ale otráveně složil ruce na prsou a pozvedl oči v sloup. A pak jsem je přivřel.
,,Ano, už se spolu tak nesetkáme. Chtěl jsem mu dát sbohem."
,,Vypadni už." Nařídil jsem a ukázal na otevřené okno.
,,Ještě jsme se nerozloučili." Oznámil mi a udělal krok vpřed. Pevněji jsem proto uchopil lampu v ruce a nesměle promluvil: ,,napsal jsi, že už mě necháš na pokoji. Že už mi neublížíš!" Znělo to jako bych se doprošoval božího zázraku.
,,Však jo." Odpověděl mi. Já mu ale nevěřil. Můj neklid se zdál pro mě naprosto očividný a nepřehlédnutelný. Dokonce jsem cítil, že se mi rozbušilo srdce a začal jsem se jaksi třást.
,,Třepeš sebou, jako bych ti to zrovna dělal." Zarazil se Derek, chytil mé tváře do dlaní a sledoval mne. Nedal jsem si to líbit a kopl ho přímo do rozkroku a pak uskočil. Tentokrát už mi to neudělá!
,,To máš za to, ty zkurvysyne!" Derek upadl k zemi a bolestně zavrčel. ,,To jsi neměl dělat, Stilesi!"
Už to zase začíná být napínavé. Ta, snad vás to ještě baví číst :D Jak jsem předeslala minule, za komentáře a hvězdičky budu moc ráda.
ČTEŠ
Irreplaceable- aneb, jak bych to dokončila já? (STEREK FF)
FanfictionAhoj, rozhodla jsem se dopsat jednu povídku, kterou jsem zde měla možnost přečíst a moc se mi líbila, jenže je tu problém. Ona není dokončená. A tak bych se zde ráda omluvila milé autorce za to, že kopíruji její sdělení nám. Uvádím zde ovšem odkud k...