India
Pregnancy Update (36 Weeks/ 9 Months)
Shopping For Groceries For The Fourth Time This Week. I Get Really Bored At Home By Myself So This Tames Me. I'm Only Coming For Pickles, Ice Cream, And Pie. I Reached For The Pickles And Another Hand Reached For It.
"Here" They Gave Me The Jar.
I Looked Up And It Was Chris.
"Thanks, What You Doing Out Of School?"
"I Had A Doctors Appointment" He Pointed To His Arm That Had A Cast On It.
"Oh Sorry What Happened?"
"Playing Sports Can Fuck You Up Sometimes"
"Aw Get Better" I Started Moving.
"Hey" He Grabbed My Arm.
I Turned Around.
"How Are You? How's Our Son?"
"Our Son? He's Our Son Now"
"Yea I Apologize About That One Day, I Do Wanna Know My Son"
"He's Fine He's Due In 2 Weeks"
"Does He Have A Name?"
"Maurice Westbrooks"
He Smiled A Little.
"Why Doesn't He Have My Last Name? He Is My Son"
"Be Glad He Has Your Name Period If It Wasn't For Ron He Wouldn't Have Your Name At All Don't Over Step Your Boundaries Cause A Few Months Ago You Didn't Want Him So He's Having My Last Name. He Would Never Be A Brown I Don't Even Want Him To Be Like One"
"Are You Really That Hurt?"
"Yes! You....I'm Not Even About To Go There Stress Myself Out For No Reason"
I Turned Around And Walked Off.
"Have A Great Day!" He Called Out.
"Kiss My Ass"
~
"Then He Has The Nerve To Say Am I Really That Hurt" Ron Laid His Head On My Belly And I Started Playing In His Hair.
"Whatcha Say?"
"I Said Yes, Then He Said Have A Great Day Being A Smart Ass And I Told Him To Kiss My Ass"
"Kiss Yo Ass Huh?" He Laughed.
"Yes I Was Mad" I Laughed.
"I'm Bout To Go Use The Bathroom" He Got Up.
I Nodded Then Got Up To Get Me Some Pickles. I Heard A Pop Noise And Felt A Big Gush Of Water Run Down My Legs.
"Shit"
I Rushed Back into My Room And Changed. Ron Came Out And Looked At Me Confused.
"Its Time I'm Having Him"
He Grinned And Packed A Quick Bag With Maurice Stuff. I Packed Me A Bag While He Packed Maurice's.
"Guys! Its Time! She's In Labor!!" Ron Yelled Banging On The Walls And Doors.
"WHAT!! We Had 2 Weeks!" Asia Came Out Her Room.
"No Time To Talk Ya'll Either Riding With Us Or Get There Later We Gotta Go!" Ron Panicked.
"You Know I'm Riding" Jen Said Putting Her Shoes On.
"I'm Driving" I Said Grabbing The Keys.
"Um No You're In Labor" Ron Took The Keys.
YOU ARE READING
Secret Lover | Chris Brown and India Westbrooks Fanfic |
RomansaShe Loved This Guy With All Her Heart But He Played Her Like Every Guy In This World Does. Get What They Want And Leave. Little Did They Know A Surprise Would Come From It....That Would Change There Lives Forever. MUAH!