Oğlum bak git, uğraşma benimle! Ben ne sevdalar gördüm yaşlanmış yüreğimde. Sımsıcak ve samimi duygular besledim kimler için, kimler sahip olmak istedi bu geniş yüreğe ama hiç biri benden 10 yaş genç olmadı. Olsaydı da asla izin vermezdim bu tip bir ilişkiye. Şimdi zannediyorsun ki her şey tozpembe. Mutluluk yaşatacaksın bana kendi deyiminle. Benim geçmişte yaşadığım mutlulukları anlatsam sana, ışık olurlar geleceğine.
Oğlum gitmeden önce son kez beni bir dinle. Hiç düşündün mü sana neden oğlum diyorum diye? Şimdi başlasam seninle ilişkiye, ben 5 sene sonra menopoza girdiğimde sen daha yeni başlamış olacaksın erkekliğinin olgun dönemlerine. Benden oldukça küçük olduğun için oğlum diye hitap etmemin nedenini anladın mı? Küçüğüm de diyebilirdim sana. Ama nafile isyanların, nafile çabaların yüzünden oğlum diyerek uzaklaştırmak için söylüyorum bu kelimeyi.
Git oğlum benden uzaklara. Kendine yeni bir hayat başlat. Kendi yaş gruplarına göre birilerini bul. Mutlu ol, mutlu yaşa geri kalan ömründe. Bak git oğlum kendi dünyana. Kendine yakışır birileriyle sarıl yepyeni hayatına. Benimle bir gelecek planladığın sürece tişörtlere reklam olacaksın. Bak karışmam sonra.
Ben de sevdim birilerini, ben de anlarım aşktan ama seninle olmayacak bir şey bu. Benden çok küçüksün be oğlum. Bu yüzden uyarıyorum seni. Daha fazla kapılma benim halüsinasyonuma. Bak git oğlum kendi yoluna. Uğurlar olsun, yolun açık olsun yeni aşklarda.
Unutamazsın bir müddet beni, sonra alışırsın yokluğuma. Ben nasıl alıştıysam başkalarının yokluğuna sen de alışırsın bir süre sonra. Eğer ısrarlarında devam edersen devreden çıkacak aklım. Oğlum bak git demeyi bırakacağım. Olmaz ikimizin birlikteliği, olamaz. Ben farklı hayallerin peşindeyim, sen farklı bir gelecek planlıyorsun.
Oğlum bas git bensizliğin uzun yollarına. Nice günler bekliyor seni umutlu ve parlak günler. Herkes kendine bir ışık ararken hayatta, sen benim sana ışık olmamı bekliyorsun. Oysa ben sana sadece aydınlıklarını karartan gölge olabilirim. Bu yüzden diyorum ki sana oğlum bak git. Gitmezsen eğer benden, ben çoktan gitmiş olacağım senin olduğun şehirden.