LAF SOKTUMM

78 4 0
                                    

  Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana..                                                                                                                                                                                                                                   Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler, neden böyle oldun?                                                                                                                                                                                                                                                                   Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.                                                                                                                                                                                                                                        Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım! Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.
                                                                                                                                                                                                       Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umrunda...                                                                                                                                                                                                                                           Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor..                                                                                                                                                                                                                                                                         Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helall olsun tipin yokki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında...Umutlara kanma umutlar bir gün imkansızlaşır, hayatı toz pembe yaşıyorum sanma her renk bir gün siyahlaşır...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ŞARKI MARKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin