Alan/Dal BELİRLENMESİ✔ Mesleki ve teknik ortaöğretimde alan/dalın Belirlenmesi ve değiştirilmesiyle ilgili iş ve işlemler,Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmenliği hükümlerine göre yapılır.
Ders Seçimi
✔Kurulca kabul edilen haftalık ders çizelgelerinde berlirletilen seçmeli dersler ile açıklamaları ders kesiminden önce okul müdürlüğünde öğrencilere duyurulur.
Veli,sınıf öğretmeni ve rehber öğretmenim işbirliği ile ders kesiminden itibaren haziran ayının son iş günü mesai bitimine kadar öğrencilerin derslerini seçmeleri sağlanır.
Seçilen dersler,öğrenci veya velisi tarafından okul müdürlüğüne yazılı olarak bildirilir.Ancak,öğrencinin isteği ve okulun şartları göz önünde bulundurularak ders yılının ilk haftası içinde de ders seçiminde değişiklik yapılabilir.
SINAVLARA KATILMAYANLAR
Sınavlara katılmayan,ödev veya projesini zamanında teslim etmeyen öğrenci;özrünü, özrün başlangıçtan 7 iş günü içine de belgelendirilerek okul yönetimine bildirmek ve özrün bitimini izleyen 7 iş günü içinde de belgelendirilecek okul yönetimine vermek zorundadır.
Ancak kaza,ölüm, doğal adet,yangın,uzun süreli tedavi gerektiren hastalık,göz altına alınma ve tutuklama gibi durumlarda bu süre okul yönetilnce belirlenir.
Ozru okul yönetimince kabul edilen öğrencinin durumu ders öğretimine yazılı olarak bildirilir.Bu öğrenci ,ders öğretmeninin belirleyeceği bir zamanda ve önceden duyurulacak sınava alınır,ödev veya projesi kabul edilir.Bu sınav,sınıfta diğer öğrencilerle ders işletirken yapılabileceği gibi ders dışında da yapılabilir.
Özürsüz olarak sınavlara katılmayan, ödev veya projesini zamanında teslim etmeyen ve sınavlarda kopya çeken öğrenciye sıfır (0) puan verilir ve durum okul yönetimine yazılı olarak bildirilir.
UMARIM BU BİLGİLER İŞİNİZE YARAR:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Olmak(Üniversiteye DOĞRU) #Wattys2017
Non-Fiction*YGS* *LYS* *ÜNİVERSİTE * *MESLEK* *KPSS* *ORTA_ÖĞRETİM* *TEOG* *OKUL* *KARİYER* *YETENEK*