Cesta domů 2/2

510 48 0
                                    

Kdo to je? Pomyslel si Tommy a opatrnými kroky se vydal k bráně ven. Problém byl v tom že musel dojít až k plotu.

Bloňďáček šel hodně pomalu. Možná si dělá jen zbytečnou starost a ten týpek tam bude stát dál a ani si ho nevšimne.

To se, ale zmýlil....

Když procházel kolem něho/ní chytil(a) ho a paži a Tommy leknutím vyjekl. Vytrhl se mu, ale vzápětí zakopl o svojí vlastní nohu.

Postava ho naštěstí stihla zachytit včas aby nespadl na betonový chodník. Vytáhl(a) ho na nohy a řekl(a): ,,Jsi v pohodě?" Ten hlas Tommy odněkud poznával. Byl to ten týpek z terasy. Tommy s ním absolutně nechtěl nic mít proto se rozešel rychlým krokem k zastávce. Bylo mu stále trapné jak se ne něj díval když se usmíval.

,,Hele čekám tady skoro hodinu. Nemůžeš mě tu jen tak nechat." Zaprotestoval černovlásek.

,,Proč bych jako nemohl?" Řekl Tommy aniž by se za ním otočil.

Tohle bude tuhý oříšek. Pomyslel si Adam a rychle ho dohnal. Srovnal s ním krok a promluvil: ,,Hele, vím že jsem nezačal nejlíp..." Nedokončil větu protože ho Tommy přerušil: ,,To už jste říkal."

,,Tak mi aspoň nevykej. Jsem Adam." Černovlásek zastavil aby mu podal ruku, ale Tommy ho úplně ignoroval a mizel přes ulici k zastávce.

Adam nad ním zavrtěl hlavou a doběhl ho až na zastávku.

Tommy si sedl a šířkově krátkou lavičku a čekal.

,,Čekáš na autobus?" Co je to za stupidní otázku?!

,,Ne proto čekám na zastávce." Odsekl Tommy a začal z kapsy dolovat peněženku s mobilem. Sluchátka schovával v peněžence. Když konečně vše vytáhl někdo mu věci vyrval z rukou a pak už Tommy slyšel jen klapání bot. Bloňďáček byl v tu chvíli tak naštvaný, že si s tím pitomcem vůbec šel pár metrů. Neměl peníze na autobus a ani mobil aby zavolal policii.

Prudce se zvedl, ale do něčeho narazil. Do něčeho měkkého narazil. Zvedl pohled a uviděl Adamovu nechápající tvář. Tak on mu ty věci nevzal?

,,To byly tvoje věci?" Nechápal Adam. Nevěřil že by se tady takhle kradlo.
,,Jo, byly..." Řekl Tommy sklesle.
,,Počkej tu." Nařídil mu černovlásek a rozběhl se zlodějovím směrem.

Tommy zůstal vyjeveně stát. Nechápal jak by mohl někdo jako on běžet za zlodějem. Tady s nimi měli vždycky problémy.

Bloňďáček se opět posadil na lavičku a čekal.

~~~

Adam bez problémů zloděje dohnal a jedním mávnutím ruky ho srazil na zem. Chlapec zarazil zády od zeď domu.

,,Hele vrať mi ty věci a já nic poldům neřeknu." Adam navrhl dohodu, kterou si myslel že by mohl klučina příjemnout. A taky že jo...

Chlapec mu věci rozklepaně podal a Adam zkontroloval jestli tam nic nechybí. Sice nevěděl kolik Tommy nosí v peněžence, ale i tak.

Pak se otočil na patě a běžel zpátky k Tommymu. Tedy poslední metry šel,p protože už nemohl popadnout dech.

Došel k zastávce a Tommy k němu okamžitě zvedl pohled. Adam mu že stoje podal věci. ,,Na" Tommy se vděčně usmál a chtěl si věci vzít, ale černovlásek v poslední chvíli ucukl.

,,Něco za něco." Tommy už si myslel že všechno dobře skončí. Bloňďáček věděl na jaké věci nikdy nepřistoupí.

,,Podle toho co." Sykl Tommy.

,,Doprovodíš mě domů." Usmál se Adam. Tommy teď ne jeho úsměv vůbec nereagoval.

,,Jak domů?!" Vypískl Tommy.
,,Myslím před barák." Opravil se Adam.
,,Nic víc nic míň?" Optal se ještě Tommy.
,,Nic." Ujistil hi Adam.

Tommy se zvedl z lavičky a vyrazili.

~~~

U Adama byli přibližně za patnáct minut. Cestou spolu moc mluvy neprohodili. Tommy mu stále nevěřil a Adam byl rád že může jít aspoň po jeho boku.

,,Tak jo tady to je." Usmál se Adam když stáli před jeho domem.

,,Věci." Připomněl mu Tommy.

,,Dám ti je až se zase uvidíme." Mrkl na něj Adam aby měl jistotu že se nevidí naposledy pak zmizel v domě.

Jinak vote a koment potěší :)

I hate celebrities (Adommy)Kde žijí příběhy. Začni objevovat