Sıkıcı Bir Sabah 2

50 10 0
                                    

Üzerindeki eski çizgili pijama ile çok komik görünüyordu.Çoraplarına ne demeli ki?Resmen bir fiyasko...Biri lacivert-kırmızı renklerindeyken diğeri ise yeşil-sarı renklerinde idi...Bu uyumsuzluğa bu karmakarışıklığa gulmeden edemedim.

-Seni guldurebildiysem ne mutlu bana...

Ona sarılıp,

-En iyi arkadaşım sensin.

Dedim.Biz bu mutlu anımızı sürdürürken geldiğini -maalesef- göremediğimiz Lale Hanım birden bağırdı:

-Oooo...Nazar değmesin maaşAllah sohbet koyu...

Can bana fırsat vermeden cevap verdi:

-Özür dileriz Lale Hanımcığım...Bir daha olmaz...Siz hiç meraka kapılmayınız efendim...

Nedense efendim kelimesini bastırarak söylemişti Can...Lale hanımcığımız altında kalır mı? Tabii hemen yapıştırdı lafı:

-Siz ikiniz...Görürsünüz sizi sıçanlar!...Size dersinizi vereceğim yaramaz şeyler...Görürsünüz siz...Görürsünüz...

Daha sonra çekip gitti...Ellerimi o kadar sıkmıştım ki artık kan gitmediği için mosmor olmuştu...

Leyla Hanım'ın bu sözüne canım çok sikilmisti...
Ne kadar vicdansızdı şu Lale Hanım...
Ne kadar düşüncesiz, merhametsiz...
Annem ve babam olsaydı hayatta; beni korurlardı...
Ne kadar kötü yermiş şu YETİMHANE...
Arkadaşlarınla bile görüşüp konuşamıyosun...Sanki sana inat yapıyorlar.Sen üzül diye...

Can samimiyetini belli etmek istercesine elini omzuma koydu, hafif bir tebessümle yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.Çok güldürdü beni bu haraket...Komik geldi nedense...Ben de Can'a aynı haraketi yaptım.Güldük, güldük, güldük...Sanki hiçbir şey olmamış gibi...

MERHABA nasıl beğendiniz mi hikayemi?Beğenmediğiniz veya "şöyle olsun" dediğiniz yerler varsa lütfen yorumlara yazın...Bölümler çok kısa farkındayım...Ama ilk bölümler olduğu için...İleriki Bölümler daha uzun olacak merak etmeyin...

Herşey dahil 231 kelime...

Gençliğim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin