P.o.v Victoria
Harry rijd richting de sportschool en onderweg neuriet hij een liedje.
Het klinkt heel zuiver dus hij zal vast goed kunnen zingen.Eenmaal bij de sportschool aangekomen parkeert Harry de auto en stappen we uit.
We raken in gesprek als we onze weg naar de deur maken.
"Kick bokst er nog iemand van de jongens?"vraag ik nieuwsgierig.
Hij knikt.
"Ja, allemaal"grinnikt hij.
"Oh"breng ik uit.
Soms voel ik me best ongemakkelijk.
Ook al weet ik dat ik dat bij Harry niet hoef te zijn."De kleedkamers zijn daar"zegt Harry terwijl hij wijst naar twee deuren naast elkaar.
Ik knik.
"Ik zie je zo in de zaal"zeg ik.
We lopen allebei naar de goede kleedkamer.
De vrouwenkleedkamer is helemaal leeg.
Er hangt alleen één tas.
Een blauwe.
Het lijkt me geen tas die bedoelt is voor vrouwen.Snel kleed ik me om.
Een sport bh en een yogapants?
Dat heb ik er niet ingestopt.
Ik weet er een briefje uit te vissen.'Hopelijk word je sportdagje leuk ;) x~ S'
"Serena"zucht ik.
Aangezien ik niet wat anders heb trek ik het gauw aan.
Ik maak een paardenstaart in mijn haar en strik mijn veters snel.Ik loop richting de sportzaal.
Als ik naar binnen loop zie ik allemaal jongens die aan het trainen zijn."Zo"hoor ik Harry zeggen.
Ik kijk op.
Hij staat daar met z'n mond open."Ach hou op Harry"zeg ik.
Hij begint te lachen.
"Hoezo?"
"Ja Serena heeft mijn sportkleding omgewisseld met deze"zeg ik.
"Ik weet nu al zeker dat deze je beter staat"zegt hij.
Ik bekijk mezelf in een muurspiegel waar boksballen voor hangen.
"Het is roze"zucht ik.
"En? Dat is toch schattig bij een meisje"zegt hij.
Ik giechel.
"Ik ben niet zo van de roze. Ik hou meer van blauw"zeg ik.
Hij knikt.
"Kan ik begrijpen"
"Zullen we beginnen?"vraag ik.
"Ja, ik heb nog bokshandschoenen voor je en een bitje die vanzelf de vorm van je gebit aanneemt"zegt hij.
Hij rijkt het me aan.
Allemaal roze.
De handschoenen zijn grijs met roze, net als m'n yogapants en mijn sport bh."Serieus Harry?"zeg ik.
Hij lacht.
"Sorry, als ik eerder had geweten dat je blauw mooier vond had ik dat genomen"zegt hij.
Ik lach.
"Maakt niet uit. Ik vind ze wel mooi."zeg ik.
Hij glimlacht.
"Maar hey, waarom heb ik een bitje? Een bitje draag je alleen in de ring"zeg ik.
Hij knikt.
Hij wijst naar de ring."Er zijn hier jongens die iemand random uitkiezen voor een 'duel' dus dan moet je meedoen"zegt hij.
JE LEEST
Sex Lessons ft. Louis Tomlinson (discontinued)
FanfictionVictoria houd niet van nieuwe dingen. Samen met haar beste vriendin Serena verhuisd ze naar London om te gaan studeren. Op een feestje leert ze een jongen kennen die ze een beetje eng en arrogant vind. Zijn naam is Louis. Hij heeft een paar vrienden...