Chapter 29

1.5K 34 7
                                    

Heyy, sorry dat ik zo weinig update. Ik moet echt weer met wat nieuws komen. Ik weet elke keer niet zo goed wat ik erbij moet verzinnen. Als jullie een idee hebben mogen jullie me altijd een bericht sturen, ook als je een personage in gedachten hebt, dat geeft al weer een nieuwe sfeer aan het verhaal. P.s ik vind jullie berichtjes echt leuk❤️
_____________________________
P.o.v Victoria

Ze heeft iets gedaan, ik weet het.

Het is Melanie. Die valt al niet te vertrouwen als ze wat van je moet.

"Kom!" Zegt Louis vrolijk.

Louis doet echt anders. Zijn blik gaat van lust naar veel te blij. Louis is normaal het chagrijnige type.
Hij loopt met mij aan zijn hand door de menigte richting Melanie en haar 'minions'.

"Heyy, doen jullie mee met draai de fles?" Vraagt Melanie.

Haar blik dwaalt af naar mij en kijkt me dan een keer smerig aan.

"Nee dankjewel" Zeg ik.

"Komop Vic, het is leuk!" Zegt Louis.

Ik trek m'n wenkbrauwen op.

"Ik zit naast Victoria" Zegt Louis.

"Sorry schatje, je zit naast mij" Zegt Melanie.

Van binnen ontplof ik nu.
'Schatje'. Die stem van haar komt nooit meer uit mijn hoofd.

"Nee, ik zit naast Victoria, anders doe ik niet mee" Zegt Louis.

Melanie lijkt verbaasd.
Ik weet niet wat hij op heeft maar toch lijkt hij aan mijn zijde te hangen.

"Goed, we doen straks toch nog een ander spel, dan roepen we je wel weer" Zegt Melanie.

"Ik bedoel jullie"

Zegt ze terwijl ze haar kin hoog houd.

Ik kijk haar een keer smerig aan en loop dan weer weg met Louis.
Ineens loopt Louis een stuk harder en gaat zo de voordeur uit met mij nog aan z'n hand.

"De bitch" schreeuwt hij.

Hij trapt vol tegen een muur.
Ik zie aan hem dat het pijn deed maar hij geeft geen kick.

"Louis?" Vraag ik.

Mensen die buiten stonden kijken ons aan, maar gaan al gauw verder met waarmee ze bezig waren.

Louis staat te mompelen terwijl z'n gezicht op onweer staat. En dat is nog zacht uitgedrukt bij Louis.

"Louis wat is er?" Vraag ik.

Hij duwt me ruw tegen een stenen muur en drukt m'n schouders ertegenaan.

"Die Melanie, die heeft zojuist cocaïne in m'n glas gegooid" Zegt hij.

Zijn ogen staren me aan.

"H-hoe weet je dat?" Vraag ik met trillerige stem.

"Ik had je verteld dat Harry van nagellak hielt toch?" Vraagt hij.

Ik knik.
Hij laat het topje van z'n pink zien.
Er zit roze nagellak op, tot de helft van zijn nagel zodat het minder opvalt.

Ik kijk hem vragend aan.

"Die heb ik van Harry geleend en gebruikt om te testen. Als er iets in je drinken word gegooid word het roze zwart" Zegt hij met nog steeds dezelfde blik.

Hij laat me dan los.

"Sorry" Zegt hij.

Ik kijk hem aan maar hij kijkt weg.

"Waarvoor?" Vraag ik.

Hij loopt op me af.
Zijn vingers glijden voorzichtig over mijn schouders.
Ze er zijn paarse vingerstrepen te zien.
Ik zie wat tranen in z'n ogen.

"Louis ik voelde niks, echt niet" Zeg ik.

"Daar gaat het niet om" Zegt hij.

"Wat dan?" Vraag ik.

Hij kijkt me recht aan.

"Kijk naar mijn pupillen" Zegt hij.

Ik bekijk ze zorgvuldig. Nog net zo groot als binnen.

"Dat vroeg ik me net ook al af. Waarom zijn je pupillen zo groot?" Vraag ik.

"Je pupillen horen in het licht klein te zijn en in het donker groot toch?" Vraagt hij.

Ik knik voorzichtig.

"Dat gebeurd niet als je cocaïne ophebt. Dan blijven ze groot" Zegt hij.

"H-heb je?" Vraag ik.

Een traan rolt over z'n wang.

"Een klein beetje, net niet genoeg om mijn lichaam niet meer onder controle te hebben. Ik moest iets hebben waardoor Melanie zou denken dat ik het had gedronken" Zegt hij.

Ik schud m'n hoofd.

"Maar ik snap het niet. Het was niet genoeg om je over te nemen en je hebt Melanie erin kunnen luizen. Wat is het probleem nou?" Vraag ik.

"Ik word sterker onder drugs, maakt niet uit hoe veel. Ik wil niet meer zoals vroeger worden Victoria. Ik wil niet weer vanalles verliezen aan die rotzooi" Zegt hij.

Hij gaat tegen de muur aanzitten met zijn knieën omhoog met zijn hoofd erop.
Ik ga naast hem zitten.

"Louis, ik weet dat niet altijd alles even makkelijk gaat. Je bent ruw en bot, dat geef ik toe. Maar waarom zou ik blijven als ik allang had kunnen gaan?" Vraag ik hem.

"Dat is juist wat ik me afvraag. Wat maakt het je om te blijven?" Snikt hij.

Ik glimlach.

"Ik kan zien wie je echt bent Louis" Zeg ik.

Hij kijkt me aan en lijkt verbaasd.

"Dan ben je de eerste" Zegt hij.

Hij veegt zijn tranen weg en kijkt me dan weer aan. Zijn wimpers zijn nog even nat.

"Louis je bent meer dan je denkt dat je bent. Ik weet dat je je best doet in alles. Een ander mag het dan misschien niet zien, maar ik wel" Zeg ik.

Hij komt dichterbij en zoent me dan.

Als hij terugtrekt kijkt hij me weer aan.

"En de Sex Lessons dan? Alleen een mogool doet zoiets" Zegt hij.

"Als je het niet meer wil zeg het dan" Zeg ik.

"Maar ik wil niet verliezen wat we hadden" Zegt hij.

Ik frons.

"Op seksueel gebied?" Vraag ik.

Hij knikt en kijkt weg.
Ik slik.
Ik zucht een keer.

"Wat nou als er geen lessen meer waren. Gewoon freestyle?" Bied ik aan.

Hij grinnikt.

"Freestyle?" Zegt hij.

Ik glimlach en knik.

"Geen echte lessen. Wel de dingen die erbij horen. Niks wat dan 'moet'. Je mag zelf weten wat je doet" Zeg ik.

Hij denkt na en knikt dan.

"Goed dan"

"Geen lessen meer, vanaf nu geen regels en alles meer"











~~~~
IK HEB TICKETS VOOR HARRY'S CONCERT!!!! Hopelijk kan ik wat van jullie meeten!
Hopelijk vonden jullie dit stuk leuk. Ik kwam er zo ineens op en het leek me wel leuk. Ik ga snel weer verder, heb nog wat meer ideeën. Ze gaan ook nog snel weer naar school 😉
Like/Comment/Follow zou lief zijn💕

Iloveyouall
Hopeyalikedit
Xx Lynn❤️💋

Sex Lessons ft. Louis Tomlinson (discontinued)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu