Aşkı küçük yaşta oyun oynarken öğrenen Şimal ve Kuzey'in hikayesine hoşgeldiniz :)
Onların yaşadığı aşk çikolatasını paylaşmak , sırasıyla salıncakta sallanmak , kumdan kalelerini el ele verip yapmak ile öğrenildi.
Onlar küçük kalpleriyle aşk nedir bilmeden aşık oldular , bağlandılar ,kalplerini birbirlerine açtılar.
Şimal adının anlamı bile yön olarak Kuzey ise Şimal'in kalbinin yönü neresi zamanla öğreneceğiz.
ŞİMAL KÜÇÜKBATIR :
Kumral renge sahip saçları beyaz renkte teni yeşil gözleri ile görülesi ve sevilesi bir tip küçük Şimal.
Hayat dolu , adını yaşatır cinsten zevk ve sefaya düşkün , yıkılmayan , yılmayan , aceleci , meraklı , hayat dolu , kabiliyetli bir kız Şimal.
Anne ve babası ayrı bir çocuk Şimal.
Çocukluğu hep ayrı ayrı geçmiş biri mutlu bir aile tablosuna hasret.Tek hayali ise " mutlu bir aile "
Geçmişin de mutlu bir aile hatırası yok oluşu onu en çok yaralayan şeylerden biri.
KUZEY MERCANLI :
Açık kahve renkte saçları olan , mavi mavi boncuk gözleri var olan yakışıklı bir çocuk Kuzey.Kuzey sadece sevdiklerine sıcak davranan biri , ön yargılı , severse ölümüne seven pes etmeyen biri.
Kıskanç , sorunlarını içine atan ama açık sözlü bir çocuk.Tek hayali " mutlu bir ailesinin
olması " çünkü babası iskoluk biri tek düşündüğü iş ve para.
Annesi ise çocuğunu seven ama ailesini ayakta tutmaya çalıştıkça batıran bu yüzden hasta olan bir kadın.Kuzey ise sevgiye aç kendi benliğinde kaybolan bir genç.
***
Onlar diğer insanlardan farklı kişiler değiller ne okulun en güzel kızı ne okulun en yakışıklı çocuğu.
Kendi yağında kavrulan tabiri onlar için geçerli.
Sıradan bir kız ile sıradan bir çocuğun hayatına adım atacağız burada.
Gerçekleri göreceğiz .
Gerçek aşkı öğreneceğiz.Masumun bilindiğinin aksine çok daha farklı olduğunu öğreneceğiz.
Aşkın gücünün nelere kâdir olduğunu öğreneceğiz.
Merhaba ikinci hikayeme hoşgeldiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK : TOMBUL YANAKLIM
ChickLitAşkın en masum hali çocukların kalbinden gelir. Dokunmaya korkan kalbin sevdiği için delice atması aşktır. Aşkın masum halini öğrenmek istiyor musunuz o zaman onların kumdan kalelerine davetlisiniz : ) ~ Bu isimde ilk kitap ~ Başlama tarihi : 29 ağ...