Kuzey sinirli vaziyette evden çıktı.
Ne annesi ne de babası onunla ilgilenip oynamadığı için hem sinirlenmiş hem de üzülmüştü.
O sadece sevgi bekleyen 6 yaşında bir çocuk çünkü.
Hayatın acımasızlıklarında habersiz yaşayan tek derdi oyun ve azıcık sevgi beklemekte olan biri.
Bu yazlığa tatil yapmak için gelmişlerdi ama her zaman olduğu gibi hevesi kursağımda kalmıştı Kuzey'in çünkü işkolik babası tatilde bile işleriyle ilgilenirken bir defa oğluna vakit ayırmayı düşünmemişti.
Annesi ise hem Kuzeyle ilgilenip hemde küçük kardeşi Kerem'e bakmaya çalışan üstüne üstlük ev işleri gibi bir sürü yükün altında kalan ve bu genç yaşında bunalıma giren bir bayan ne yazık ki.
Böyle bir aile de ne kadar sevgi olur ki?
Olmuyor zaten !
Kuzey sevgiye aç bir çocuk.
Ona bir tabak yemek versen ona ilgi gösterdiğini düşünüp sevinecek bir çocuk.Elini tutsan kalbi mutluluktan uçacak dereceye gelen bir çocuk.
Evin bahçesinde öylece oturup ağlarken annesi geldi Kuzey'in yanına.
Oğlunun ağladığını görünce içi acıdı bir kez daha elinden bir şey gelmiyordu işte oğlunun yaralı kalbini onarmaya yetmiyordu tek başına ona bakmaya.
Kocasına bela okuyup oğlunun yanına oturdu onu kucağına çekip sarıldı öpüp kokladı.
Allah biliyordu ya bir çocukları için o dengesiz kocasına katlanıyordu.
Çok kez intihara kalkışmış ama çocukları gelince aklına vazgeçmişti Serpil Hanım.
Oğulları için hayata tutunmaya çalışmıştı.
Kuzey annesinin kokusunu alınca hemen o incecik kollarını boynuna doladı.
Bu dünyada ki tek arkadaşı annesi çünkü.
Bir süre sonra anne oğul birbirlerinden ayrıldılar.
Serpil Hanım Kuzey'e dönüp " sen burada bekle annecim ben şimdi geleceğim tamam mı? " deyip içeri gitmişti.
Kuzey göz yaşlarını silip üzerine düzelti babasından daha çok onunla ilgilenen amcasının sözü cınladı kulağında " erkek adam ağlamaz oğlum " .
Bu sözle birlikte küçük bedenini topladı.
O annesinin ilk göz ağrısı annesini koruması gereken oğlu çünkü.
Kısa süre sonra annesi geldi Kuzey'in yanına , 1 yaşında ki kardeşiyle birlikte.
Serpil hanım çocuklarının ellerinden tutup evlerinin yakınında ki parka doğru yürümeye başladı.
Kuzey annesiyle kardeşini çok seviyor ve onlara kendince sevgisini göstermekten çekinmiyor.
Parka geldiklerinde çok dolu olduğunu gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK : TOMBUL YANAKLIM
Literatura FemininaAşkın en masum hali çocukların kalbinden gelir. Dokunmaya korkan kalbin sevdiği için delice atması aşktır. Aşkın masum halini öğrenmek istiyor musunuz o zaman onların kumdan kalelerine davetlisiniz : ) ~ Bu isimde ilk kitap ~ Başlama tarihi : 29 ağ...