Nisam mogla da pišem ništa duže,sa obzirom da vi trebate da mi predložite glavnog lika,hope you like itt
Forever is just a word PART 2.
’To je ona.Nije stala sinoć,igrala je cele večeri.’
’Ja sam čula da je spavala sa nekim tipom’
’Pa nije joj prvi’
’Čula sam da je trudna,jutros je radila test za trudnoću.’
Izvadila sam svoje stvari iz ormarića i krenula ka učionici.Da vidimo...matematika.Okej,ponedeljak,ja mamurna,i još je sedam sati,i ja treba da pratim matematiku?Uzdahnula sam,smešivši se svima koji su mi se javili u prolazu.A nema osobe koja mi se nije javila.Ušla sam u učionicu i sela u zadnju klupu,kako bih mogla da razbistrim sećanja.Matematiku ću naučiti..nekad.Valjda.
’Hej.’
Viknula je mi je Kate.Kate je bila od onih previše finih devojaka,koje pokušavaju da se uguraju u visoko društvo po svaku cenu.Ona nije loša osoba i uvek mi pomogne,ali nije mi ni neka dobra drugarica.Jednostavno ne mogu da se oslonim na nju.Ali tu je,kad mi treba nešto.
Nasmešila sam se.Profesor je pričao i nije se obazirao na buku koja se stvarala.
’Sa kim si ono bila sinoć?’
’Ummm,saa...’
Ne mogu da joj kažem da ni sama ne znam,zar ne?
’Sa starim prijateljem.’
’Kako se zove?’-radoznalo je upitala.
Zašto bi nju to zanimalo?
’Nije bitno.Zašto bi tebi to trebalo da bude važno?’
Odmahnula je glavom i počela da prati nastavu.Ja sam pokušavala i pokušavala da se prisetim ko je to bio ali nisam mogla.Iz nekog razloga,nisam.
Gledala sam kako profesor predaje ali oči su mi se same sklapale.
Ma,ništa strašno,samo ću malo da odspavam....malo.Taman kad sam zaklopila oči,profesor je došao do mene.
’A šta vi mislite da radite,gospođice Gomez?’
Skočila sam sa stolice.
’Erm,proučavam očnu duplju?’
Razredom se promolio smeh.Profesor je cupkao nogom u mestu,ali je znao da mi ne može ništa jer su moji roditelji jako moćni ljudi i ne bi trebao da se zamera sa njima.Kakva šteta,zar ne?
Zvonilo je,konačno.Odlučila sam da ne idem na drugi čas,već da idem sa Elenom i Barbarom na kafu.Kofein bi mi sada dobro došao.I cigareta.Sve samo ne škola.
’SELENAAAAAA’
Začula sam sa ulice.Okrenula sam se i ugledala prelepu zelenooku devojku.
’Barbie!’
Zagrlila me je.U tom trenutku je naišla i E.
Pozdravila se sa nama,i zajedno smo ušle u naš omiljeni kafić-restoran u gradu,gde smo se uvek nalazile.
Ova zima mi dolazi glave.
STAI LEGGENDO
Forever is just a word-pauzirana
FanfictionŠta se dešava kada se najpopularnija devojka u školi zaljubi?Šta ako joj taj u koga se zaljubila ne uzvraća osećanja?Ako nesalomiva bude slomljena?Da bi preživela,devojka kao što je ona, mora isključiti osećanja.Što je veoma teško ako si zaljublje...