here you goo
Forever is just a word PART 5.
’Vau,S.Ta haljina je stvarno...neverovatna.’
Nasmešila sam se.
Elena je obuvala svoje vrtoglavo visoke štikle i pružala meni par potpetica koje ja trebam da obujem.
’Ne,ja hoću one’
Uzela sam drugi par crnih štikli sa čipkastim dezenom,da se slaže uz haljinu.
’Devojkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee’
Oh,Barbie je stigla.
’Uh,izgledate bolje od mene.Moram da hodam u ovim štiklama i još da se borim sa ovom prehladom.To uopšte nije fer.U svakom slučaju,mislim da ćemo lepo da se provedemo’-rekla je.
’Da,i ja mislim’
U glavi mi se vrteo jedan par očiju,jedan osmeh,jedno lice.Louis.Pitam se da li će se pojaviti.Ma i da to bude najgora žurka na svetu,ako on dođe,meni će biti savršena.
Iz misli me trgnula Barbie.
’Kasnimooo’
Povukla me je za ruku,i ja ne znam kako sam uspela da siđem a da se ne polomim jer me je ona bukvalno vukla ka limuzini.Zapalila sam cigaretu kako bih se maksimalno opustila.Ovo će biti noć za nas.
. . . . . . . . . . .
’S!’
Pozdravljala sam se sa brojnim posetiocima zabave,ali ni hiljadu prisustva nije moglo da ublaži ono jedno odsustvo.Fuck it,i’m dancing!
Izašla sam na podijum i izbacila svu negativnu energiju iz sebe.Masa se kretala u ritmu muzike,i sa svih strana čula se vriska.Uživala sam.Volim da plešem,tako zaboravim probleme bar na kratko.Ako je to moguće.
’Sel.’
Sledila sam se.Čula sam onu posebnu boju glasa koja izaziva trnce kroz telo.Okrenula sam se.To je on.
’Hej,Lou.’
Nasmešila sam se.
’Izgledaš...’
Nasmešio se.Aww.
’Oh.Želeo bih da te upoznam sa nekim.’
Upitno sam ga pogledala.
’Ovo je Eleanor.’
Privukao je ka sebi devojku sa kovrdžavom kosom.Okej,šta?
Poljubio ju je u obraz.What?
’Moja devojka’
U tom trenutku,kao da se sve oko mene srušilo.Bam.Sve je potonulo,sve nade.Ljubazno sam se nasmešila.
’Izvinite me,moram da uradim nešto.’
Suzdržavajući suze u mojim očima,potražila sam Barbie,pošto se Elena žvalavila sa nekim,i stvarno nisam želela da prekidam to.B. je odmah primetila da nešto nije u redu,i odvukla me u wc.Ispričala sam joj sve.
’Dušo,tako mi je žao.Razbiću glavu tom gadu.’
Zagrlila me je.Duboko sam udahnula i obrisala suze.Neće više moći ovako.Od danas,ne plačem za muškarcima.Pogotovo ne za tim idiotom.Kladim se da je i one večeri kada smo se ljubili,kladim se da mu je ona i tada bila devojka.A sada se naivno smeška i ljubi se sa njom ispred mene.Djubre,eto to je on.
’Hajde.Biće bolje’
B. mi je očistila razmazanu maskaru i pružila cigaretu.Sabrala sam se i izašla iz toaleta.Vodka.Da,vodka.
. . . . . . . . . . . . . . .
Otvorila sam teške kapke i zaslepelo me je sunce.Ha?Sunce?Koliko ima sati?
’AAAAAAAAAAAAAA’
Našla sam se u tudjem krevetu.
’Opušteno,nije se ništa desilo’
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever is just a word-pauzirana
Fiksi PenggemarŠta se dešava kada se najpopularnija devojka u školi zaljubi?Šta ako joj taj u koga se zaljubila ne uzvraća osećanja?Ako nesalomiva bude slomljena?Da bi preživela,devojka kao što je ona, mora isključiti osećanja.Što je veoma teško ako si zaljublje...