P a i ș p e

12 4 0
                                    

*dupa 6 luni*

" De la 6 încerc să adorm, Louis. Și încerc să-mi fac scenarii d-alea faine."

"Am observat că nu îti găseai poziția."

"Bă și tot ce-mi vine în minte e ziua aia cu oralurile. Deci știu fiecare replică."

"Ce zi cu oralurile? Nu știu nimic despre asta, Caroline."

"Știu de câte ori m-am uitat la ceasul ăla fain de deasupra biroului. Știu ce cărți am vrut să iau de deasupra patului, pentru că are o mini bibliotecă acolo. Știu ce am mâncat. La naiba, știu chiar si culoarea faianței din baie.

"Parcă nu faceai pipi în casa altei persoane."

"N-am făcut pipi, am făcut baie."

"Amândoi?"

"Amândoi."

"Știu ce mi-a spus. Știu ce am spus. Probabil am fost patetică pentru că era prima dată când mi se întâmpla ceva de genul ăsta. Știu oglinda în care m-am uitat să văd dacă arăt bine înainte să ies din apartament. Și cum m-a luat de talie, înca gol, si m-a tras așa într-o îmbrățișare și m-a pupat pe creștetul capului, apoi pe frunte, pe nas, și dupa pe gură. Îmi amintesc când era  încă gol și m-a condus până la ușa și l-am întrebat dacă  are de gând sa iasă așa pe holul blocului și a ieșit. Și încep să râd. Și mă gândesc că, bă, gata, am retrăit iar momentul ăla. A fost fain, acum gata, trecem peste. Dar se întamplaă iar și iar și iar. Și după îmi amintesc conversația noastră de acum două seri. Pusăse o poza pe snapchat cu o doză de bere și i-am dat mesaj cu "o împarți?". Și m-a întrebat când vin să facem clătite. Și i-am spus că nu pot să mai ies momentan. Din cauza alor mei, știi? Și l-am întrebat dacă a chemat pe altcineva și a zis că nu, că mă voia pe mine, că voia să mă vadă, nimic mai mult. Voia să râdă pentru că eu îl fac să râdă, că îl fac să se simtă bine. Că se simte bine când e cu mine,..."

"Minciuni, și tu știi asta."

"... se simte normal, nu băiatul ăla care le fute pe toate în cur. Și am început să plâng când mi-a spus asta. Și după i-am spus că ar fi frumos să mă cac și eu pe sentimentele lui așa cum a făcut el cu mine  și a zis că e alegerea mea, că nu o să se opună și căcaturi. Și după am trecut pe wapp."

"Și ce s-a întâmplat?"

"S-a căcat iar pe sentimentele mele"

Don't~L.TUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum