Ș a p t e ș p e

25 3 0
                                    

Stau în baie singură, gândindu-mă dacă e bine ce voi face. Dar de ce să mă gândesc când probabil nu o să mai conteze? Sau o să mai conteze ce e bine și ce e rau o dată ce am făcut-o? Nu prea cred. Îmi trebuie doar tupeu, ok ? Doar tupeu. Poate vă întrebați de ce vreau s-o fac. Motivul e simplu. Am devenit bătaia tuturor de joc. Nu pot să ies din casă pentru că imediat aud pe cineva care spune " Hei păpușă vrei să îmi faci o muie pe 10 lei?". Și până la urmă, cum naiba s-a ajuns aici? Mi-a promis că nu va spune nimănui, si eu l-am crezut. Sunt așa credulă. Mi-am jurat mie însămi ca nu o voi mai face si imediat cum mi-a dat mesaj n-am refuzat și nici măcar nu m-am gândit de două ori înainte să accept. Viața mea era asa buna inainte de EL. El mi-a distrus inima, m-a făcut să mă simt ca ultimul om. M-a făcut să cred ca sunt persoana potrivita pentru el, dar doar m-a jucat pe degete. Apoi ca să ce? Să îmi spună să am încredere că n-o să spună nimănui si să afle tot orașul? Pentru ca a vrut sa se laude. Ce pot sa spun, câtă maturitate. Chestiile astea nu se spun, la naiba! Îl urăsc, la fel cum ma urăsc și pe mine pentru că am fost proastă. Dar asta este, nu mai exista cale de intoarcere. Voi termina asta la fel de repede cum a și început. Ăsta e sfârșitul existenței mele.

Don't~L.TUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum