-3-

95 42 5
                                    

Aramalar. Tüm hızı'ile devam ederken. Olaydan (bir hafta) Geçmesine rağmen hala bir iz bulunmamıştır. Gece yarısı (on'bir) civarları. John karakoldan. Ayrılıp Lucie'yi ziyarete gider.

Barakanenin girişi. Sağ,ve,sol taraf olmak üzere. Yüksek çam ağaçları ve selvilik'ler ile kaplıdır. Adeta ormanın bir parçası. Olmuş olan. Barakanenin. Kapısını çalmak için adımlarını sayarken John'içten içe çaresizdir. Lucie'ye ne diyeceğini bilemeyen John' derin bir nefes çeker içine. Sankide vicudunda'ki bütün kan hücreleri çekilmiştir adeta. Lucie'dışarıda bir haraketlilik olduğunu fark eder.

Kapıyı açar. "BABA" Sen misin ?
"Malesef Lucie Ben John sadece sana bakmaya geldim. içeri'ye girebilirmiyim ?

Lucie'donuk bir şekilde kekelercesine evvt evvey evet' dedi. özür dilerim John seni babam sandım okadar ümitle dolu açtım ki şu'kapıyı babamın geldiğine yemin edebilirdim . Bana biraz zaman ver kendime gelmem gerekiyor.

Lucie kendini bu kadar üzme hepimiz George'nin iyi olmasını istiyoruz bir gün çıkıp geleceğinden zerre kadar şüphem yok. O gelmeyecek John ben babamı tanıyorum o bana. Tanrının emanetiydi. Şimdiy'se içimde koca bir boşluk var hissedebiliyorum o artık yok. Buna alışmam gerek biliyorum fakat olmuyor alışamıyorum. Dışarıda her rüzgar yaprakları savurdu'ğu zaman her bir toprak eşelendiği zaman. Pencerede biti veriyorum bir hevesle.

Biliyormusun çocukluğumda uzak kasabalarda festivaller düzenlenirdi. Babam hep onlara katılıp satış yapmaya çalışırdı. Bir gün bile eli boş gelmedi. O festivallerden bana hep böğürtlenli kek alıp geldi. İşte şimdi tıpkı bir çocuk gibi babamı bekliyorum. Elinde kekiyle gelse yine dünyalar benim olsa ...

Herzaman yanında olacağım. Lucie seni hiç yalnız bırakmayacağım. Herne'ye ihtiyacın olursa bana ulaşacak'sın ! herzaman ben yanındayım. Lucie'der ve ürperirce'sine Lucie'yi geniş kollarının arasına alıp sarar John". Lucie dayanamayıp ağlamaya başlar ve kendini John'un kollarına bırakır ve şu sözleri söyler.

Gerçekten sen gidmeyecek misin ?

"John asla herzaman yanında olacağım.

"Lucie darbeler uçsuz bir uçurum.

Dünyam tersine döndü! annemi hiç tanımadım hayatımın tek anlamı babamdı. Artık babamda yok sanırım gelecek olsa gelirdi o beni hiç yalnız bırakmadı. Sana neden güveneyim John ?

Çünkü şuan kollarımın arasındasın. Lucie senin asla kollarımın arasından kayıp düşmene müsade etmem. Bu kötü olayları atlatmanda sana yardımcı olacağım. Benimle beraber tekrar hayata döneceksin. Umutlar yeşerecek teker,teker. Toprağın her bir zerresine umut dikeceksin Lucie her bir gözyaşın o'umut tohumlarını yeşertmeli. Böyle denli ancak tekrardan hayata tutunursun. Ancak böyle nefes alırsın böyle hissetmeye başlarsın tekrardan.

Sevgiyi sana tekrardan göstereceğim seni o denli seveceğim ki gerektiği yerde "BABAN" gerektiği yerde hiç görmediğin "ANNEN" olacağım Lucie bu kötü zamanlarında. Sana destek çıkmama. Seni kazanmak için bana izin ver ki. Hayatını hayatıma katıp..

herşeyi düzene koyayım...

Hayır john şuan tek istediğim babamı sağ salim görmek. Babama kavuşa bilmek seni çocukluğumdan berlidir ki tanıyorum . Babamın durumu olmasay'dı yanına bile gelmeyecektim.

Ve sen acımdan yararlanıp benimle olmaya çalışıyorsun bu kabul edilemez ! dışarıya çıkar mısın ? lütfen !! Dışarıya çıkan john'un yüzüne kapıyı kapatır Lucie..

John sinirli bir şekilde bağırır. Sen hiç birşey hak etmiyorsun!! Lucie ben sadece seni sevmeye çalıştım. Ben kötü biri değilim. Fakat sende iyi biri değilsin (bayan küstah!) arkasına bakmadan barakaneden uzaklaşan John olanların farkına daha yeni varmaya başlamıştır..

Kötü Av Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin