,, To dość dziwne , żeby do szkoły dla czarodziejów jechać pociągiem. Wszystkie latające dywany złapały kichę ? " - wuj Vernon
,, - Nie opowiadaj bzdur - ... - Nie ma takiego peronu." - wuj Vernon
,, - Fred, teraz ty - powiedziała pulchna kobieta.
- Nie jestem Fred, jestem George - odrzekł chłopiec. - Naprawdę, kobieto, i ty się uważasz za naszą matkę? Nie wiesz, jak ma na imię twoje dziecko?
- Przepraszam, George.
- To był żart, jestem Fred." - rozmowa Fred i Molly Weasley przed barierką,,- Pomóc ci?
- Oj tak , proszę
- Hej, Fred! Choć tu i pomóż!
- Co to jest?
- A niech to ! -... - Czy ty jesteś ...
-To on - ... Jesteś nim, prawda?
- Kim?.
- Harrym Potterem
- Ach , nim ... - To znaczy.. tak to ja."
- rozmowa Harry'ego z bliźniakami Fredem i Georgiem,, - Och, jesteś prefektem, Percy? - zdziwił się jeden z bliźniaków. - Dlaczego nam nie powiedziałeś? Nie mieliśmy pojęcia.
- Daj spokój, przecież pamiętam, że coś o tym wspominał - powiedział drugi bliźniak. - Raz...
- Albo dwa...
- Chwilę temu...
- Przez całe lato...
- Och, zamknijcie się - rzekł Percy prefekt. " - rozmowa Freda i Georga z Percym,, A teraz wy dwaj.. w tym roku macie się zachowywać przyzwoicie. Jak dostanę choćby jedną sowę z wiadomością , że.. wysadziliście w powietrze toaletę albo..
- Toaletę w powietrze? Nigdy nie wysadziliśmy żadnej toalety.
- Ale to wspaniały pomysł. Dzięki, mamo. " - rozmowa Molly , bliźniaków i Rona przed pociągiem- To nie jest śmieszne i opiekujcie się Ronem.
- Nie martw się, malutki Ronuś jest z nami całkowicie bezpieczny.
- Zamknijcie się. ",, -Nie płacz Ginny , wyślemy ci mnóstwo sów.
- Przyślemy i sedes z Hogwartu. " - George,, Musisz uważać. Jak piszą „wszystkich smaków", to naprawdę mają to na myśli... No wiesz, możesz trafić na zwykłe smaki, czekoladowy, marmoladkowy lub miętowy, ale możesz też trafić na szpinakowy, wątrobiany i flaczkowy. George przysięga, że kiedyś natrafił na goblinowy. " - Ron Weasley o smakach "Fasolek Wszystkich Smaków "
,,- Jestem? - zapytał Harry kompletnie oszołomiony.
- Ojejku, nie wiedziałeś? Gdyby o mnie tak pisali, wszystko bym wynalazła - powiedziała Hermiona - Wiecie już, w którym będziecie domu? Pytałam wszystkich i mam nadzieję, że będę w Gryffindorze, byłoby ekstra, co? Słyszałam, że był w nim sam Dumbledore, ale chyba Ravenclaw też nie jest taki zły... No dobra, ale musimy iść i szukać tej ropuchy. Chyba lepiej już się przebierzcie, wkrótce będziemy na miejscu.
I wyszła, zabierając ze sobą chłopca, któremu zginęła ropucha.
- Nie wiem, w którym będę domu, ale mam nadzieję, że nie w tym samym, co ona - powiedział Ron. " -
podczas pierwszego spotkania Hermiony z Ronem i Harrym.,,Dzięki , ale chyba sam potrafię ocenić , kto jest gorszy " - powiedział Harry do Draco w pociągu
,, - Chyba go załatwili - ... - No nie ... nie wierzę własnym oczom ... po prostu znowu zasnął. " - powiedział Ron do Harry'ego
CZYTASZ
Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Cytaty z książki
RandomCytaty z książek i zdjęcia z filmów serii ,, Harry Potter" Okładkę wykonała XxlittleoctopusxX