,,- Nie waż się mi mówić, co mogę, a czego nie mogę, Potter. A teraz marsz do łóżek. Wszyscy. Jeszcze nigdy mieszkańcy Gryffindoru nie zrobili mi takiego wstydu. "
~~ Minerva McGonagall
,,- Tak, tak... ciężka praca i ból to najlepsi nauczyciele, przynajmniej moim zdaniem..."
~~ woźny Argus Filch
,,- Aaa... to dlatego się spóźniliście - rzekł Hagrid, obrzucając Filcha niezbyt przyjaznym spojrzeniem. - Zrobiłeś im małą lekcję wychowawczą, tak? Kłopot w tym, Filch, że ani się do tego nie nadajesz, ani to do ciebie nie należy. No dobra, odwaliłeś swoją robotę, teraz ja ich przejmuję."
~~ Rubeus Hagrid
,,-To robota dla służby, nie dla uczniów. Myślałem, że będziemy za karę coś przepisywać... Gdyby dowiedział się o tym mój ojciec, to...
- ...to by ci powiedział, że tak to już jest w Hogwarcie
- warknął Hagrid. - Przepisywać! A to sobie wymyślił! A co komu z tego? Musisz zrobić coś pożytecznego albo jutro wyleją cię na zbity pysk. Skoro myślisz, że twój ojciec woli, żeby cię wywalili ze szkoły, to wracaj do zamku i pakuj manatki. No, ruszaj się!"
~~ Draco Malfoy i Hagrid
,,- Ostrożność nigdy nie zawadzi"
~~ Hagrid
,,- Niewinni są zawsze pierwszymi ofiarami. (...) Tak było przed wiekami i tak jest teraz."
~~ centaur Ronan
,,- Tak, ale mnie chodzi o coś niezwykłego trochę bliżej domu."
~~ Hagrid
,,- Las skrywa wiele tajemnic."
~~ Ronan
,, - Nigdy nie liczcie na prostą odpowiedź od centaura"
~~ Hagrid
,,- Firenzo! Co ty wyprawiasz? Masz człowieka na grzbiecie! Co za wstyd! Zachowujesz się jak zwykły muł! "
~~ centaur Zakała
,,- To dlatego, że zabicie jednorożca jest okropną zbrodnią. Zdolny jest do niej tylko ktoś, kto nie ma nic do stracenia, a wszystko do zyskania. Krew jednorożca zapewnia życie każdemu, kto ją wypije, nawet jeśli będzie o cal od śmierci, ale za straszliwą cenę. Jeśli zabije coś niewinnego i bezbronnego, zostanie na zawsze przeklęty i będzie wiódł nędzne życie, a właściwie pół-życie. "
~~ centaur Firenzo
CZYTASZ
Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Cytaty z książki
De TodoCytaty z książek i zdjęcia z filmów serii ,, Harry Potter" Okładkę wykonała XxlittleoctopusxX