,, - Ile dni zostało wam do ferii świątecznych?
- Tylko jeden -...- To mi przypomniało... Harry,Ron mamy pół godziny do obiadu, powinniśmy pójść do biblioteki.
- Och tak, masz rację
- Do biblioteki? - ... - Tuż przed feriami ? Macie bzika czy jak?
- Och, tu nie chodzi o naukę - ... - Od kiedy wspomniałeś o Nicolasie Flamelu, próbujemy się dowiedzieć kim on jest. "
~~ Rubeus Hagrid , Hermiona Granger , Ron Weasley , Harry Potter
,, - Będziecie dalej szukać, gdy mnie nie będzie, tak? - ... - I przyślijcie sowę, jeśli coś znajdziecie. - A ty zapytaj rodziców, może coś wiedzą o tym Flamelu - ... - To chyba bezpieczne.
- Bardzo bezpieczne , bo oni są dentystami."
~~ Hermiona G. i Ron W.
,, - Wesołych świąt
- Nawzajem - ... - Widziałeś? Dostałem prezenty!
- A czego się spodziewałeś, pietruszki? "
~~ Harry P. i Ron W.
,, - ,,Hej, zobacz! Harry dostał sweter Wesleyów!"
~~ jeden z bliźniaków Weasley
,,- Dlaczego nie włożyłeś swojego sweterka Ronuś? - ... - Włóż,taki ładny i ciepły."
~~ George Weasley
,, - Na twoim nie ma litery - ... - Chyba uważa,że nie zapominasz swojego imienia. Ale my nie jesteśmy tacy głupi, wiemy, że nazywamy się Gred i Forge. "
~~ George W.
,,AIN EINGARP ACRESO GEWTELAZRAWTĄ WTE IN MAJ IBIDO "
~~ napis na zwierciadle (po przeczytaniu od tyłu: „ODBIJAM NIE TWĄ TWARZ ALE TWEGO SERCA PRAGNIENIA").
,, To dziwne, jak niewidzialność popsuła ci wzrok."
~~ Albus Dumbledore
,, - Nie muszę mieć płaszcza,żeby stać się niewidzialnym. - ... - No dobrze, ale czy już wiesz, co pokazuje nam wszystkim Zwierciadło Ain Eingarp?
Harry potrząsnął głową.
– Zaraz ci to wyjaśnię. Tylko najszczęśliwszy człowiek na świecie mógłby używać Zwierciadła Ain Eingarp jak zwykłego lustra, to znaczy, że mógłby patrzeć w nie i widzieć swoje normalne odbicie. Teraz już rozumiesz?
– Ono pokazuje nam to czego pragniemy... czego każdy z nas pragnie...
– Tak i nie. (...) Pokazuje nam ni mniej, ni więcej, tylko najgłębsze, najbardziej utęsknione pragnienie naszego serca. (...) To lustro nie dostarcza nam jednak ani wiedzy, ani prawdy. Ludzie tracą przednim czas, oczarowani tym, co widzą, albo nawet wpadają w szaleństwo, nie wiedząc, czy to, co widzą w zwierciadle, jest prawdziwe lub choćby możliwe.~~ Albusa D. i Harry P.
,, - To lustro nie dostarcza nam jednak ani wiedzy, ani prawdy . Ludzie tracą przed nim czas, oczarowani tym, co widzą albo nawet wpadają w szaleństwo, nie wiedząc, czy to co widzą w zwierciadle, jest prawdziwe lub choćby możliwe."
~~ Albus D.
,, - Naprawdę niczego nie daje pogrążanie się w marzeniach i zapominanie o życiu. "
~~ Albus D.
,, – Nigdy się nie ma za dużo skarpetek"
~~ Albus D.
CZYTASZ
Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Cytaty z książki
De TodoCytaty z książek i zdjęcia z filmów serii ,, Harry Potter" Okładkę wykonała XxlittleoctopusxX