Draga jurnalule,
Sunt o fata normala, avand 18 ani. Sunt relativ inalta, avand 1,70m. Am parul roscat, lung si drept. Ochii de un albastru marin. Sunt prietenoasa, sincera, descurcareata, foarte increzatoare. Si am o familie care ma iubeste.
Pe cine vreau sa pacalesc. De secole incerc sa ascund cine sunt cu adevarat, dar nu reusesc intotdeauna.
Nu sunt deloc asa, inafara de aspectul fizic. Nu sunt deloc o fata normala, ci din contra sunt sunt o fata..... complicata, am un fizic de 18 ani, dar am 10663 de ani. Sunt un hibrid omega,(stiti ca un hibrit este un vampir si un varcolac in acelasi timp) paii eu sunt trei vampiri si trei varcolaci in acelasi timp. Ma enervez foarte repede, sunt sincera, decscurcareata, foarte increzatoare, iar despre familie..... ce za zic. Mama mea a murit dupa ce m-am nascut eu ( a omorat-o cineva), tata a fost doar pana la 18 ani langa mine si mai am trei frati.
Cel mai mic dintre ei este William, avand cu doi ani mai mult ca mine. Are 1,75m. Este un lican ( varcolac stravechi) care a fost inchis secole intr-o cusca indestructibila. Din pacate, dijn cauza ca a fost miscat de un lup cand era mic nu are forma umana.
Cel de-al doilea este Marcus, avand cu patru ani mai mult ca mine. Are 1,75m. Este un vampir stravechi din cauza ca a fost muscat cand era mic de un liliac, el fata de toti vampiri are aripi si fata lui este ca a unui liliac. Este brunet, are parul lung si drept. Are niste ochi caprui ca de catelus.
Cel ma mare fiind Martin, fiind un hibrit omega ca si mine. El fata de mine a murit cand a devenit hibrid. Are 2,90 m. Este blond cu ochi albastri si un zambet bland.
- Ce faci? Iar scri minciuni in jurnal? ma intrerupe nepoliticos Marcus.
- Nu scriu minciuni! ripostez eu.
- Te minti singura.
- Nu este adevarat! tip.
- Bine, calmeaza-te! evident abservand culoarea ochilor mei care este mova, asta inseamna ca sunt foarte furioasa.
P.S. asta este prima mea poveste, astept comentari!