- Buna dimineata, iubito! se aude o voce familiara in camera mea cand m-am trezit, am fost surprinsa cand am deschis ochi...
- Silas! tip eu strangand patura din cauza ca eram doar in lenjerie intima.
- Nu te mai acoperi sti foarte bine ca te-am vazut goala! spune incercand sa imi de-a patura de pe mine, chiar daca eu ma impotriveam, el tot a reuzit sa mi-o dea de pe mine.
- Haide, iubito, nu fi asa! Ce ti-am facut sa merit asta?
- Pai.... stai sa ma gandesc... A! Am gasit! I-ai spus lu tata nu stiu ce si acum sunt obligata de el sa fiu cu tine. Scuip spre el si incep sa ma zbat, deoarece el mi-a prins incheieturile. Deodata il arunc de pe mine, el izbindu-se de perete.
- Am uitat ce forta ai! spune el incepand sa rada.
Eu ma ridic din pat si in mai putin de cinci secunde sunt gata imbracata. Purtam un maieu alb si pantaloni scurti mov, o tinuta nu prea potrivita pentru mine, dar merge.
- Si cat de rapida esti!
- Ai uitat cam multe despre mine, nu crezi? spun vrand sa plec din camera, dar sunt blocata de el.
- Tu ai uitat ca sunt un vrajitor? spune venind ma aproape de mine.
- Tu ai uitat cine este mai puternic si mai mare! tip la el si afara se cam aduna nori de furtuna.
Silas a observat si a vrut sa plece, dar de aceasta data eu am fost cea care nu l-a lasat. Afara a inceput sa fulgere si sa tune cu putere nu mai era mult si incepea sa ploua. Furtuna se apropia si era una puternica si de durata.
- Tu daca nu ma lasi in pace jur ca te omor cu mana mea! spun eu incercand sa nu ridic tonul.