Varování

16 4 1
                                    

,,Co to krucinál bylo?!" Zaječel Jake. Byl vyděšený stejně jako ostatní. ,, n-nevím. Vezmeme j-ji s sebou ke stan-stanům?" Vykoktala Sofie. Přestože se bála, chtěla dívce pomoct.

,, se to nelíbí. Nechme ji tu. Třeba tu jen měli nějakou pařbu a ona se...noo...chápete." Řekla Bethany a rychle se od ležící dívky odvrátila. Kdo ví co,ta holka byla zač. Ještě by se kvůli ní mohli dostat do opletaček se zákonem.

,,Jasně, kdo by měl pařbu v lese? To jen nějací šílenci." Ušklíbl se Jake. Byl to šílený realista a slovo nadpřirozeno mu vůbec nic neříkalo. ,,Beztak je to feťačka, která zdrhla z domova." Dodal spěšně, aby své tvrzení objasnil.

,,To je v podstatě to samý." Ušklíbla se Bethany nevrle. Začínala jí být zima a nechtěla tu u té kdovíjaké holky trčet.

,,Tak jo, honem, vezmeme ji ke stanům. Tam ji budeme mít alespoň pod kontrolou." Přidal se do rozhovoru Mike. Přece se nebudou bát nějaké holky, ne?

,,Fajn." Přikývl roztrpčeně Jake a spolu s Mikem dívku zvedli a co nejrychlejším krokem ji odnesli do tábora.

,,Možná bude lepší, když ji svážeme." Navrhla Bethany. Děsila ji představa, co by ta holka mohla být zač. Klidně to mohla být vražedkyně!

,,Jo, Beth pravdu. Miku, podej mi lano." Křikl Jake na svého bratra.

Dívce svázali ruce i nohy a pro jistotu (hlavně kvůli Beth) jí i zavázali oči. Jake s tím sice nesouhlasil, ale protože se Mikovi Beth líbila a chtěl, aby bylo po jejím, tak nakonec Jake souhlasil.

Nakonec se dohodli, že budou držet hlídky. První držel hlídku Lukas. Doufal, že se ta dívka probudí, co nejdřív. Připadalo mu, že ji odněkud zná, ale nevěděl odkud.

Někdy kolem půlnoci ho vystřídal Jake. Celou noc se bavil tím, že hrál na mobilu. Rozhodně to nebyl ten nejlepší hlídač, ale stejně se nic nepřihodilo.

Poslední šel někdy kolem čtvrté ráno hlídat Mike. Skoro celou dobu před hlídkou nemohl usnout. Neustále přemýšlel nad dívčinými slovy. Temní přicházejí...Byl to jen její sen? Nebo proroctví? Nebo jen nějaký žert?

,,Ahoj." Vylezla ze stanu Sofie a přisedla si k Mikovi. ,,Co je? Nemůžeš spát?" Zeptal se Sofie. ,,Tak nějak. Mám strach o tu holku. Co když ji chtěl někdo unést?" Zachvěla se Sofie. ,,Proč by to někdo dělal?" ,,Co ty víš, lidi jsou všelijaký." Pokrčila Sofie rameny.

,,Čau lidi, kolik je?" Vylezl ze stanu Jake. ,,Sedm osmnáct." Sdělila mu Sofie. ,,Ok. Teddy ještě spí. Jinak jsou ostatní vzhůru. Tak co kdybycho probudili zajatkyni?"
Navrhnul s úšklebkem a prohrábl si vlasy. ,,Jak chceš." Pokrčila Sofie rameny a vstala.

,,Fáájn. Kdo se chce seznámit s naší neznámou slečnou?!" Zakřičel Jake a nakoukl do stanu. ,,, , !" Ozval se ze stanu Teddy. ,, myslela, že spí!" Vyjela na Jakea Sofie. ,,Takne." Ušklíbl se Jake.

,,Ahoj, maličká." Uculil se Jake na spící dívku. Naklonil se k ní a stáhl jí z očí šátek. ,,Hele, Teddy, dones mi tu flašku s vodou." Poručil chlapci. Sám si dívku pořádně prohlédl. Vypadala velmi klidně.

,,Tady je." Podal Teddy flašku Jakovi. Ten odšrouboval víko a trochu vody si nalil do dlaně. Pak se napřáhl a chrstl ji dívce do obličeje. Ta sebou trhla a zaječela. Oči měla doširoka rozevřené.

,,Kdo jste? Co jste zač? Patříte k Nim?" Začala se vyptávat dívka a snažila se vyprostit z provazů. ,,My jsme normální teenageři, když se ptáš. A mimochodem, k nim? K nějakým dealerům, kterým něco dlužíš, či co?" Vyhrkla na ni Bethany. Dívka na ni vykuleně pohlédla. ,,Dealerům? Jako fakt? To jste úplně hloupí?" Vyjela na ně. ,,My? Hloupí? No dovol?" Vyjel na ni Jake. ,,Jak se jmenuješ?" Přidal se do rozhovoru Lukas. ,,Co je ti do toho? Ach...Lukasi?" Vydechla překvapeně dívka. ,,Prosím, musíš jim říct, ať odejdou, prosím, neví do čeho se míchají! Musíš mi věřit!" Zaprosila ho. ,,Ne, promiň, ale nenechám tu." ,,Co to tady krucinál melete?" Zaječel na ně Jake.

,,Vy...musíte utéct, Temní se vám pomstí, prosím utečte!" Začala je prosit dívka. Lukas k ní rychle klekl a začal ji rozvazovat. ,,Nikam nepůjdu, Kathy. Neboj se, pomůžu ti."  ,,Mě nemůžeš pomoct. To nejde. Kvůli mému "daru" mě chtějí. Doufají, že když mě obětují, dostanou se na svět a zde rozpoutají peklo." Zakřičela dívka a vstala.

,,Proč? Co jsi zač?" Vyjel na ni Mike. ,,-" V tu chvíli ji přerušil výkřik. Všichni se prudce otočili, aby zahlédli, jak dvě černé ruce Teddyho stáhly do křoví.

,,Je pozdě... vás varovala." Zamlala Kathy. ,,Utíkejte!" Zařval Lukas a všichni se rozeběhli pryč.

Není cesty zpětKde žijí příběhy. Začni objevovat