Útěk

6 5 0
                                    

V médiích je Kathy.

Všichni utíkali jako o život. Cítili, jak za nimi někdo neviditelný běží. Báli se otočit.

Běželi velmi dlouho. Křik brzo ustal. Když se před nimi objevil rybník, všichni se zastavili.

Sofie se rozbrečela a sedla si na zem. Všichni se nenávistně obraceli na Kathy.

,,Je mi to moc líto, omlouvám se." Zašeptala Kathy a opatrně začala utěšovat Sofii. Ta, ale o útěchu od Kathy, nestála. Odstrčila ji a prudce vstala.

,,Ty mrcho! Nenávidím ! Víš, co jsi způsobila?! Zabila jsi mi bratra! Jen tak se tu objevíš a všechno zničíš! Byl to můj jediný bratr! A teď je mrtvý jenom kvůli tobě a tvých problémech s duchy! Jsi ta nejzlejší mrcha na světě!" Vyřvala se Sofie, pak si znovu sedla a rozbrečela se. Kathy se v očích zaleskly slzy. Snažila se je varovat, ale neposlechli ji. Věděla, že je to jenom její vina a bylo jí to neskutečně líto. Kvůli ní zemřel malý kluk.

K Sofii si přiklekli i ostatní. Brečeli nebo se navzájem utišovali.

Všichni malého Teddyho milovali a tohle pro ně bylo příšerné.

Kathy zabíjelo svědomí z toho, co provedla a opatrně se vzdálila od skupiny. Nechtěla tohle zažívat znova.

Rozeběhla se do lesa s jediným cílem. Vydat se dobrovolně démonům a nechat se obětovat.

Mezitím se všichni ostatní pomalu uklidnili. Sofie na tom byla psychicky nejhůř a vypadalo to, že se ani nedokáže pohnout.

První si Kathyiné nepřítomnosti všiml Jacob. Hned mu bylo jasné, kam šla, a přestože kvůli ní zemřel Ted, nechtěl, aby se něco stalo i jí. Bylo to, jakoby už patřila do skupiny.

,,Kathy odešla." Začal panikařit Lukas. ,, vím. Vy tři tu zůstaňte, a Luk pro ni půjdeme." Rozhodl Jake. ,,Tak to ne! chci jít taky!" ,,Miku, tohle bude nebezpečné, navíc, kdo by ochránil holky?" Usmál se na něj Jake. Chápal, že chce být Mike důležitý, ale nechtěl ho ohrozit.

Lukas a Jacob se rozeběhli lesíkem. Byl jen jeden směr, kam mohla Kathy běžet. Zpátky k tábořišti. Tam kde přišli o Teddyho...

Není cesty zpětKde žijí příběhy. Začni objevovat