V médiích je Bethany.
Vrátili jsme se k dívkám a Mikovi. Všichni potichu utišovali Sofii, zatímco Kath sžíral pocit viny. Byla zodpovědná za to, co se stalo. Ale nikdo, kromě Sofie, ji Teddyho zmizení nedával za vinu.
Jacob se posadil do trávy a prohrábl si vlasy.
,,Tak jo, jak se dá s těma duchama nebo co to je bojovat?" Otočil se na tmavovlasou cizí dívku. Kath zamrkala a posadila se o kousek vedle.
,,No...jisté symboly a rituály je dokáží zadržet. Znám jeden takový symbol, který by je od nás dokázal alespoň na nějaký čas udržet dál, ale stejně je to pro nás docela zbytečné." Vysvětlila tmavovláska. Jacob zaryl prsty do země. Cítil se bezradně. Neměl jak se bránit a věděl, že jsou všichni vystaveni smrti.
Z přemýšlení celou skupinu vytrhl šíp, který se zaryl do kůry stromu. Všichni zalapali po dechu a vyskočili. Šlo jim o život. Byli tu.
,,Musíme pryč z lesa a to co nejrychleji, zná někdo cestu?" Vykřikla Kathy. ,,Je to zbytečné, jsme moc hluboko." Zakřičela Bethany a rozeběhla se. ,,Co budeme dělat?" Křikl Lukas a proběhl kolem stromu. ,,Teď hlavně utíkejte!" Zakřičela Kathy a chytila Sofii za ruku. Sofie běžela moc pomalu, zaostávala a to bylo příliš nebezpečné, ale Kathy ji v tom nechtěla nechat sama.
Kolem ucha proletěl Lukasovi šíp. Minul ho těsně. Doháněli je. Další šíp vlétl do trávy. Druhý se zaryl do kůry.
Ozval se Kathyin výkřik. Šíp ji zasáhl do nohy. Začala kulhat. Nezvládne to.
Kathy pustila Sofiinu ruku. ,,Utíkej. Rychle!" Zakřičela na dívku a sama se ohnula, aby si vytrhla šíp z nohy. Rána jí dost krvácela.
,,Nemůžu tě tu-" ,,Mlč Sofie a padej!" Zařvala na ni tmavovláska a postrčila Sofii kupředu. Ta se rozeběhla a nechala Kathy stát uprostřed keřů.
Kathy si sedla do trávy připravená vyčkat na příchod Temných. Noha jí krvácela a ona nemohla nic dělat.
,,Kathy!" Ozval se výkřik. Byl to Jake. Chytil ji a vyhoupl si ji na záda, přestože silně protestovala.
,,Drž se pevně." Otočil se přes rameno a rozeběhl se. Kathy tenhle běh rozhodně nebyl vůbec přijemný a taky ztrácela příliš krve. Začínalo ji opouštět vědomí. Pokud brzy nezastaví a nohu nestihnou dočasu stáhnout, následky budou katastrofální.
V předu skupinky běžela Bethany a Mike. Byli vytrvalí a rychlí. Nikdo z nich se nezastavil. Zadýchávali se, ale stejně běželi dál.
Šíp se zabodl Bethany do zad. Ozval se její vyděšený výkřik, když spadla do křoví a už se nezvedla.
,,Bethany!" Byly slyšet výkřiky jejích přátel ze všech stran. Šípy přestaly létat. Bylo ticho a Bethany umírala.
Všichni se kolem dívky seskupili a vytáhli ji z křovisek. Z pusy jí tekla krev.
,,Beth." Zlomil se Mikovi hlas. Do očí mu vhrkly slzy. Vždy se mu Bethany líbila. Byla kouzelná a usměvavá, pokáždé měla dobrou náladu a spoustu vtípků v rukávu. Byl do ní zamilovaný, ale nikdy se jí to neodvážil říct, protože byl mladší.
,,Musíme to něčím stáhnout." Ozval se pevný hlas Kathy. Jake vytáhl z batohu svetr a nadzvedl Beth, aby jí ovázal ránu.
,,Bethany, prosím drž se." Zašeptal Mike a chytil dívku za ruce. Mlčky jí je tiskl a z očí se mu hrnuly slzy.
,,Vezmi ji do náruče, Miku, musíme ji odtud odnést, najdeme nějaké místo kde bychom mohli..." Zlomil se Jacobovi hlas. Vždy silný a namyšlený hoch se teď topil ve smutku.
,,Musím se jim vydat, zemřete všichni. Bethany a Teddy...jenom kvůli tomu, že mě tu držíte. Stejně nakonec vyhrají. Vždycky vyhrají." Zrychleně dýchala Kathy. Začínalo jí být zle.
,,Kath-Kathy." Ozval se tichý šeptavý hlas Bethany, která se natáhla a chytila Kathy za ruku.
,,Není to tvo-tvoje vina...nic z toho...mrzí mě, že-že jsme se nepoznaly dřív-dříve, zajisté jsi moc mi-milá dívka. A-Ale jsi jen dítě. Za-za nic z toho nemůžeš...ne-nedávej si to za vi-vinu...prosím." Snažila se mluvit Beth.
,,Bath, já..." Začala Kathy, ale nevěděla, jak pokračovat. ,,Zabijte je za mě a Teddyho... všechny. Zvládnete t-to." Řekla Beth a natáhla se opět po Mikovi.
,,Vík, co-co ke mně cítíš. Chtěla jsem se tě ta-tady...zeptat...chodit s tebou...já..." Nedořekla Bethany. Mike na nic nečekal, sklonil se a políbil ji. Ostatní zůstali jen zděšeně přihlížet, jak se Mike odtáhl, Bethany se usmála a potom pomalu zavřela oči a vydechla naposledy.
ČTEŠ
Není cesty zpět
ParanormalSkupina teenagerů si vyrazí o prázdninách do lesa, kde i stanují. V lese, ale najdou dívku, která měla být obětovaná při rituálu. Skupina dívku osvobodí, čímž se, ale vystaví zcela na milost a nemilost pomstychtivých Temných, kteří nemají žádné slit...