Elçin ve Kerem aynı örgütün üyeleridir. Örgütün ismi D.K.A. (Dünyayı kurtaran ajanlar). Bu örgütün üyeleri yer altı bir mekanda yaşarlar. Üst mecradan görev gelmediği sürece dışarı çıkmaları yasaktır. Yaşadıkları yer adeta bir yer altı dünyasıdır.Bu örgütün genç ajanlarından çoğu yetimhaneden kaçırılmış, örgüt adına derin ve özel eğitim almış çocuklardır. Özel yetiştirilmiş çocuklardan Elçin ve Kerem çocukluktan beri hiç anlaşamayan, ama birbirlerine deli gibi aşık olan iki D.K.A. ajanıdır. İkiside 18 yaşlarda, deli fişek çağındadır.
Bir gün Kerem ve Elçin yine tartışırlar. Tartışma; görev sırasında nişancıyı öldüren kurşunun kimin silahdan çıktığıdır.
E: kabul et ben senden daha hızlı davrandım ve nerdeyse bizi öldürecek olan adamı vurarak senin hayatını kurtardım.
K: haha güleyim bari. Sen öyle sanmaya devam et ama ben yinede söyleyim o nişancıyı ben vurdum ve senin kahramanın oldum.
E: hadi ordan kahramanmış... Tamam ya madem o kadar iddialısın gelde seninle ufak bir yarış yapalım.
K: ne yarışması?
E: silahlarımızı parçalara ayırıcaz ve başla dediğimde yeniden kurucaz. İlk kim kurarsa o kazanır ve o haklı çıkar.
K: ah Elçin ah bu kız hiç akıllanmayacak. Yahu güzelim benimle iddiaya girmemen gerektiğini sana öğretmedilerim (girersen girdiğine pişman olur ve boynu bükük bir şekilde kaybedersin cnm:) )
E: hadi ordan kas yığını. Dilin değilde elin çalışsın biraz. Görelim seni.
Yarışma başlar ve aynı anda bitirirler. "ïlk ben bitirdim" tartışması yaparken o anda "baskına uğradık. Çabuk silahlarınızı kuşanın" diye askerlere duyrulur. Herkes hızlıca hazırlanıp ekipler halinde çıkar. Görev çok zordur. Etraf resmen can pazarına dönüşmüştür. Büyük bir örgüte karşı savaşırlar. D.K.A. ekibi kaybetmeye başlar. Adam sayıları azalıyordur.
Elçin'le Kerem bir köşeye sıkışırlar. Karşılarındaki binada duran bir nişancı her an onların oradan çıkmasını kollamaktadır. Bu anda Elçin çok tehlikeli bir teklifte bulunur.
E: bak kahraman çocuk kimin gerçekten kahraman oluğunu çözelim burada bitsin. Şurada duran piç herifi (nişancı) ilk kim gebertirse kazanır. Ok? Bakalım kim kimin kahramanıymış.
K: Elçin delirdinmi? Seni nasıl böyle bir tehlikeye atarım ha? Söylermisin? Asla olmaz!
Elçin'in inatçı ruhu Kerem'i dinlemez. "Sen bilirsin çakma kahraman" der ve oradan çıkıp, hızlı adımlarla diğer köşeye doğru koşarak, nişancıya ateş eder. Nişancı kolundan yaralanır. Ateş edemez durumda olduğunu anladığında; cebindeki bombanın fişini çeker ve Elçin'in olduğu köşeye fırlatır.
K: Elçinnn!!!