Biliyorum biraz gec oldu ama sınav haftasıydı elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz buralarda yeniyim aslında pek içime sinmedi.MM'da Bella var.Bu bölümden sonra ithaflara başlıyorum neyse burayı uzatmiyim bir de Thomas için önerileriniz var mı bir de afiş hazırlayabilecek olan varsa ve yaparsa çok ama çok sevinirim sizi çok seviyorum...
Geçen Bölümden:
İntikamımı alacağım.
Bella'dan Devam:
Kitaplarımı alıp dolaba yürüdüm dolabı açtım ve kitaplarımı koydum kapağı kapattığımda karşımda Nick'in iğrenç yüzünü gördüm."İkile Hasting"dedim ama gitmedi Ona doğru dönüp"Birileri burada işlerin nasıl yürüdüğünü unutmuş galiba ''diye mırıldandım daha doğrusu biraz çıkıştım.O da bana doğru dönerek '' Altımdayken öyle demiyordun ama'' dedi gözlerim yanmaya başlamıştı tam Nick'e ağzının payını vericektim ki bu planım Nick'in yüzüne yediği yumrukla yok oldu daha ben ne olduğunu anlayamadan bir el sıkıca bilegimi tuttu .Hafif başımı kaldırıp etrafa baktığımda kızlar bize bakıyordu pardon bir saniye bize aman tanrım Nick'e attığı yumruğun karşılığını alan ve kaşı patlamış bir Thomas! Beni sıkıca çekiştirdi.Okuldan çıktıktan sonra onun olduğunu tahmin ettiğim Range Rover'a beni yasladı yağmur yağıyordu hem de sağanak. Üstüme eğildi kurumuş dudaklarını yaladı ağzını açtı ama konuşmak yerine tek yaptığı şey elimi daha çok sıkmak olmuştu.Bana ''Onun dedikleri doğru muydu'' dedi bende vereceği tepkiden korkarak başımı salladım.Konuştukça dudaklarımı dudağıma deyiyordu.Çok sinirlenmişti birden durdu ve elini yankalarımda gezdirdi ağlama diye mırıldanana kadar ağladığımı fark etmemiştim.Göz yaşlarım nedensiz yere şiddetlendi.Biraz daha yüksek sesle ''ağlama'' dedi.beni kendine biraz daha bastırdı gözlerine bakınca daha fazla dayanamyacağımı anladım ve öp beni dedim bana anlamamış gibi baktı bağırarak sana öp beni dedim dedim gözleri dudaklarımla gözlerim arasında kayıyordu ve sonunda dudaklarımda durdu beni kendine çekti ve dudaklarını bastırdı ve hemen geri çekildi arabaya bindi.Yalnızca basit br öpücük mü? tabiki de ne bekliyordun ki beni öpüp beni sonsuza kadar seveceğini söylemesini aynen benim onu sevdiğim gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim seni bir kere
Teen FictionGözyaşlarım yanaklarından süzülürken yağmur damlaları na tutunup yere düşmemeye çalışıyorlardı. Benim ona tutunmaya çalışıp onun beni yukarılara çıkararak beni sertçe yere bırakıp çakılmama izin vermesi gibi. Hiç bir yerim kırılmamıştı kalbim dışınd...