iyi okumalar:)
Bella'dan Devam :
Biraz daha yağmurun altında kalırsam benim olmayan beynimden süphelenmeye başlayacağı için arabaya binmeye karar verdim.arabanın etrafından dolanarak ön koltuğa doğru giderken ayağım kaydı -Lanet olsun ,lanet olsun,lanet olsun. Arada hiç ayan gözyaşlarımın ağzımın içine girmesi hıçkırıklarım ve yağmur yüzünden duraksamam gerekiyordu.O buraya bakma gereği bile duymadan telefonuyla uğraşmaya devam ediyordu.Hıçkırıklarım şiddetlendi ve sonunda bana bakmayı akıl ecebildi arabadan indi ve yanıma oturarak bana sarıldı ceketini çıkardı ve omuzlarımın üstüne koydu yağmur yüzünden ıslanmış beyaz tişörtünün altından kasları görünüyordu.beni yavaşça kaldırdı ve arabaya götürdü. Kontağı çalıştırdı ve benim için hayatımın en uzun yolculuğuda başlamış oldu.10 dakika kadar süren ama bana 10 yıl gibi gelen bir araba yolculuğunun sonunda arabada uyuya kaldım. Thomas'ın olduğunu tahmin ettiğim bir evin önünde durduk. Gözlerimi açamayak kadar yorgun olduğuma karar verdikten sonra Thomas'ın beni kucağına almasına izin verdim. Çok güzel kokuyordu tahminen Armani'ydi.Kokusunu çaktırmadan içime çektim.Ve ellerimi boynuna doladım. Biraz yürüdükten sonra kapının önünde durduk. Beni yere indirdi ve vücuduna yasladı.Anahtarı cebinden çıkardı ve kapıyı açtı.Beni tekrar kucağına aldı.Biraz yürüdükten sonra beni koltuk olarak tahmin ettiğim yumuşak bir zemine bıraktı.Ayak sesleri uzaklaştıktan sonra gözlerimi araladım.
♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧
♣ Thomas'ın ağzından ( okulda ) : Telefonu kapattım ve Bella'nın dolabına doğru yürümeye başladım.O sırada yanındaki çocuklar hararetli bir şekilde konuşuyordular.Bella ve Nick'i duyunca
yerimden fırlayarak önümdeki kalabalığa doğru hızlı adımlar atmaya başladım. Bella'nın gözleri yaslanmıştı.Hemen Nick'e yumruğumu geçirdim ve Bella'nın kolundan çekistirerek onu okuldan çıkardım,onu arabaya yasladım. Canının acıdığını belli eden sesler çıkarması üzerine kolumu gevşettim.Ona titrek çıkan bir sesle sana dokundumu diye sordum olumlu anlamda başını salladı ve ağlaması şiddetlendi. birden öp beni dedi önce ciddiye almadım ama tekrarladı eğer ona bakarsam dayanamayacağımı biliyordum ama kendimi tutamadım ve onu öptüm ama hemen geri çekildim hemen arabaya bindim ama onu orda bırakamazdım onu yerden kaldırdım ve onla birlikte evime doğru yol almaya başladık.Uyuya kalmıştı . Çok güzel uyuyordu.onu uyandırmamaya dikkat ederek kucağıma aldım ve eve girdim onu koltuğa bıraktım ve kapıyı kapatmak için geri antreye döndüm sonra onu da alarak odama çıktım. Bir peçeteyle akan makyajını sildim ve üstünü çıkararak benim tişörtümü giydirdim.Sonra kendimi üstümüde giyerek yanına yatağa bıraktım . Seni seviyorum Thomas dedi galiba rüyasında sayıklıyordu.Ona sarıldı . Aklımdan yalnızca bir şey geçiyordu:"PLANIN CANI CEHENNEME"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim seni bir kere
Teen FictionGözyaşlarım yanaklarından süzülürken yağmur damlaları na tutunup yere düşmemeye çalışıyorlardı. Benim ona tutunmaya çalışıp onun beni yukarılara çıkararak beni sertçe yere bırakıp çakılmama izin vermesi gibi. Hiç bir yerim kırılmamıştı kalbim dışınd...