2 part

260 5 0
                                    

Ovo ne moze biti istina, kao da nesto osjecam, u stomaku mi se nesto preokrenulo, ovo je nemoguce mi vampiri nemamo osjecaje. Svi znamo sta ce se desiti ako se vampir i jos jedan vampir zaljube,zauvijek ce ostati preobrazeni u neku vrstu vukova i poslije za nas nema zivota normalnog,mislim kako god ovo nije normalno ali.. Oke moram veceras otici s njim i razgovarati, oboje znamo da je ovo pitanje zivota ili smrti.  Bas kada sam krenula izaci iz skole neko me povukao za ruku. Bio je to neki decko iz mladih razreda i on sigurno ne zna nista o meni dok mi je prisao, pa pocetnik definitivno ali ovo ce mu sigurno biti najveca greska, ne znam se bas fino ponasati prema obicnim ljudima ili bolje reci normalnim ljudima.  "Umm, ti si Lucy iz zavrsne godine medicinske?". "Ma kako si samo shvatio da sam iz medicinske"njemu je ovo bilo zabavno a ja sam se dosadivala, nisam voljela razgovarati s ljudima. "Ja i ti smo u paru za naucni projekat" ah na to sam totalno zaboravila, vec nekoliko puta su mi mjenjati partnera jer su svi nestali poslije druzenja s mnom,ovaj decko definitivno ne zna u sto se upusta. "Ja sam Zayn, ucenik 3 razreda i ako mogu s tobom kuci da ti objasnim moju zamisao na ovu temu"klimnula sam glavom i kiselo mu se osmijehnula. Sada bas kada mi je bilo neophodno trcanje sumom morala sam ici cestom i pricati s ovim dosadnim likom.  Oke mislim da cu ovo moci preci a da se ne budem morala preobraziti, barem se nadam. "Reci mi nesto o sebi"ljubazno me upitao prolazeci rukom kroz svoju skoro crnu kosu.  "Ovako ne volim ljude koji su ljubazni za pocetak, jeziva sam i ne znam kako to ti ne znas a ides u medicinsu skolu, ne volim pricati s ljudima, ne druzim se ni s kim, ne idem redovno u skolu,treba jos?". "Znam sve o tebi, samo onako pitam, znam sve zbog cega te ljudi ismijavaju,ali vjeruj ne mislimo svi isto, ja uopste ne mislim da si jeziva kako se ti upravo nazva i mislim da si negdje unutra drustvena i s puno osjecaja samo trebas na poseban nacin iskazati to". "Ne znas ti nista o meni, nije problem u iskazivanju osjecaja, ja to jednostavno ne osjecam i mi.." toliko mi je bilo potrebno da nekome kazem svoju tajnu da mu kazem sve, da ne misli da sam ja tek onako hladnokrvna. "Obecaj da nikome neces reci za ovo sto cu ti upravo pokazati"klimnuo je glavom. Povukla sam ga za ruku ka sumi. Ipak sam odlucila podijeliti to s nekim, nije me bilo briga da li ce svi saznati za ovo ili ne, ali mu moram reci, ne znam zasto, ja njega zapravo i ne poznajem, prvi ga put vidim i tek tako mu odajem svoju tajnu.  Rekla sam mu da stane na jedno mjesto puno dalje od mene jer cu upravo uraditi ono sto nisam vec duze vremena,preobraziti se, uvijek sam nalazila nacin da se suzdrzim i sada cu to napokon uraditi ponovo, to je za mene olaksanje i neko vrijeme sigurno necu imati potrebe da to uradim. Sa lahkocom sam se preobrazila i kao da sam se ponovo rodila. Zayn je jos uvijek stajao smireno i promatrao me. Bila sam uvjerena da ce momentalno pobjeci i svima reci sta sam ja zapravo, no on je i dalje mirno stajo na istom mjestu. "Znam Lus da si ti vampir, nije bilo potrebe da to uradis"oke, o cemu je on sada pricao? Kako je znao? Povratila sam se u svoj oblik i prisla mu. "Kako si znao?" sada sam bila malo zabrinuta jer su mozda vecina znala za ovo ali nisu imali hrabrosti da kazu, sigurno ne bi ni Zayn ali kada sam mu vec sama pokazala. "Vec duze vremena proucavam vampire i znam sve o njima, kako se ponasate kada ste u ljudskom obliku, ali nikada ne bih rekao da bi mi odala svoju tajnu". "Znali iko vise o ovome?". "Ne, ali te moram upozori na nesto, u vasem razredu je danas dosao jos jedan vampir i nikako se ne smijes zaljubiti u njega"bio je ozbiljan, kako god znala sam za ovo, samo sam spustila pogled ka zemlji ne govoreci vise nista. "Nisi valjda vec?"unio mi se u facu, bio je vise zabrinut od mene. "Ne znam, jutros sam osjetila kao nesto.."uhvatio se za glavu uznemirno hodajuci u krug. "Znas mozda nekim osobama znacis i ne bi voljeli da zauvijek ostanes preobrazena"nisam shvatila ni jednu rijec od navedenih. "Pa zasto je tebe briga za to, moj je problem sto cu ja zauvijek ostati cudoviste"naglo mi se priblizio i mogla sam osjejetiti kako njegovo srce ubrzano kuca. "Zelis li stvarno znati sto me je briga za tebe?"odlucno sam klimnula glavom. Priblizio mi se i osjetila sam njegov vreli dah na mojim usnama.Ostavio je blag poljubac na mojim usnama odmacujuci se od mene. "Sada znas, bez obzira na to sto si ti, meni se svidas"

SELECT-VAMPIRIE OR LOVEWhere stories live. Discover now