5 part

170 6 0
                                    

Napokon je i Zayn usao u auto. "Znas da mi dugujes suncanice?"ozbiljno me upitao sto je mene jako nasmijalo, nisam mogla shvatiti ljude koji su bili ozbiljni. "A ti znas da ti ih necu kupiti"na njegovom licu se pojavio osmijeh ali ubrzo i nestao, bio je kao vremenska prognoza sekundu sretan a sekundu poslije ne sretan. Vidim da bas nije bio raspolozen za pricu pa sam odlucila i ja usutiti. Naglo sam se okrenula prema njemu. "Ne mogu vjerovati da se ljutis na mene zbog one gluposti"ali kada sam shvatila da sam to totalno nepovezano rekla opet sam se okrenula prema prozoru i nastavila gledati u nista. I dalje nije odgovarao i pocelo me jako nervirati. "Jel ti znas sta sam ja i kada se iznerviram mogu se preobraziti?" i dalje je prazno gledao u pravcu gdje smo isli. Slucajno sam pogledala u svoje ruke i vidjela da su mi se opet vene jako isticale. "Kvragu, bas sada.." jako tiho sam izgovorila skoro pa sama sebi. "Molim te da zaustavis auto, moram vani.."lagano je skrenuo na neko kamenito podrucje i dalje braneci se sutnjom iako je znao da mu to nista ne pomaze, samo mi jos vise pada u ocima i ako ovako nastavi imati cu nesto za veceru. Priroda me smirivala i ona zed koju sam imala prije nekoliko sekundi je nestala i moje vene koje bi podivljale sada su bile skoro i neprimjetne. "vampir curo jesi gotova s svojim glupostima.. umm izvini "vampirskim sitnicama"zderao se s druge strana auta. Kako me ovaj decko zivcirao. "Oke, sta je tebi? Koji je tvoj problem?"definitivno sam morala saznati sta mu je bilo, prije nego sto smo krenuli na put ka NY-u bio je sasvim normlan decko koji mi se dopadao, u smislu kao osoba jer je bio uvijek nasmijan i spreman na sve a ovaj ovdje koji stoji ispred mene nije bio onaj Zayn kojeg sam ja poznavala. "Problem si ti, ti si ta kao "nedostizna djevojka" koju svi zele i na kraju ih sve odbije i to mi zadaje problem, mrzim takve, kao da si umisljena.."prekinula sam ga. "Ma sta ti pricas? Koje lazi si ti upravo rekao nemas pojma, cuj nedostizna, ti si jedina osoba koja se kao zanimala za mene, umisljna, hmm vampir sam, imam to prokletstvo koje mrzim i nemam razloga da budem umisljena ako je neko umisljen to si ti,razmazen,lakovjeran"zderala sam se na njega. "Harry mi je rekao mnogo stvari tako de si i lahka djevojka da ih sve zelis ali si toliko umisljena da.. ma ne zelim uopste govoriti o tome vise". "Mislim da si dovoljno rekao"okrenula sam se i krenula cestom. "L, cekaj"uhvatio me za ruku. "Da li je ovo istina?". "Jedina jebena istina je da sam ja glupa sto sam uopste krenula s tobom". "Samo mi molim te odgovori"spustio je glavu, malo postideno govoreci. "Sta ocekujes? Naravno da nije istina, dok se ti i Harry niste pojavili ja nisam znala sta je ljubav niti me to zanimalo jer sam vodila vrlo neobican zivot a onda ste se vi pojavili, mislim ti, mislila sam da ti mogu vjerovati.." bilo ga je jako sram jer mi je ovo uopste rekao nije imao hrabrosti ni da podigne glavu. "Oprosti mi L, bio sam tako bjesan kada sam saznao za ovo i.. ne znam, od tebe trazim samo da mi oprostis, zamrzi me, imas pravo ali mi oprosti.." nasmijala sam se dok me on gledao onim pogledom "wtf". "Daj ne izvodi idemo u NY"povukla sam ga za ruku. 

...

NAKON 2 SATA:

Stigli smo u NY. To je bio najljepsi grad, za mene. U njemu sam se uklapala, znam da nisam ali sam se tako osjecala. Nikada nisam imala potrebe za onim svojim stvarima, niko me nije uznemiravao.  Prijavila sam se u hotel i otisla u sobu jer sam bila umorna,ne u smislu da spavam vec sam bila umorna zbog one svade s Zaynom. Ostavila sam svoje kofere na krevetu i duboko uzdahnula. Neko je pokucao na vrata, otvorila sam, bio je to Zayn. "Fin stan ali to je za one osobe koje spavaju tebi ovaj krevet ne sluzi ni za sto"usao je bez dozvole i bacio je na krevet. " To ti mislis."uputila sam mu neki nedefinisani osmijeh koji ga je napalio do neba. "Nije to sto mislis, ne nadaj se"napravio je puppy face. "Koji si ti kreten"nasmijao se i zaspao. Sigurno je bio umoran od voznje. Nekoliko minuta sam ga promatrala i onda legla pored njega. Promatrala sam njegovu smedu kosu koja je uvijek bila podignuta, njegove savrsene usne. Oke definitivno se moram odmaketi od njega. Podignula sam se i otisla u kupatilo. Trebao mi je hladan tus. Uzela sam rucnik i zamotala ga oko tijela jer mi je odjeca bila na krevetu u koferu a zaboravila sam je ponijeti. Zayn je i dalje spavao ali mojih kofera vise nije bilo. Pregledala sam cijelu sobu ali nisam mogla naci. "Zayn"zderala sam se na njega dok se on pravio da spava. "L, kako si fina"protrljao je svoje oci i polahko se dignuo s kreveta i dalje me odmjeravajuci. "Zayn neda mi se s tobom natezati,samo mi daj moje stvari"lagano mi je prisao u onom njegovom stilu. "Ni slucajno, samo mi daj moje stvari ili inace cu morati nesto uraditi". "Bas volim kada ti nesto radis"nasmijao se. Uopste nije znao o cemu ja zapravo pricam, uopste nisam razmisljala o onome sto je on htio,bas me je znao iznervirati.

JOS JEDAN BEZVEZNI NASTAVAK HAHA :DD

SELECT-VAMPIRIE OR LOVEWhere stories live. Discover now