4 part

175 3 0
                                    

Koliko god sam bila razocarana u Harrya toliko sam i u sebe, kako sam samo glupa, skroz sam zaboravila da on moze procitati sta ja mislim a ja tek tako mislila o njegovim usnama i nista vise, u tom trenutku sam zaboravila ko sam ja i sta zelim, jedini cilj mi je bio da napokon dodirnem njegove usne. Ne iz ljubavi vec eto tako imala sam jaku zelju i da on nije rekao ono da uradim to o cemu razmisljam mozda bih i uradila, kao da sam se postidjela jer je znao sta ja zelim. Razmisljala sam da neko vrijeme odem daleko odavdje i pokusao zaboraviti na Zayna i Harrya jer ako ih budem nastavila vidati ne znam sta ce biti pa tako da je bolje odma nesto uciniti vec na kraju ispastati.  Hmm, mogla bih otici u NY, volim taj grad iako tu nema bas narocito sume ali mislim da bih mogla izdrzati, nece biti nikoga da me uznemirava pa tako da nece biti ni potrebe da za sumom. Ispred kuce je sjedila moja ma.. gospodica Jackenson spustene glave. Hmm,mozda sam bila trunku radoznala da saznam sta joj je bilo ali.. ne ona ne zasluzuje ovo, ne mogu joj pruziti to zadovoljstvo. Ipak kao neki prolaznik sam je upitala. "Hmm, znam da cu zaliti sto sam te ovo pitala ali onako sta je bilo?"zakolutala sam ocima dok je ona izbjegavala moj pogled koji ju trenutno ubijao, mozda zato jer sam doslovno buljila u nju ili jer su se moje jako zuto-zelene oci isticale i u ljudima izazivale nervozu.  "Sigurna sam da te ne zanima ovo sto se meni desilo.." oci su joj se napunile suzama, bravo, zasluzuje aplauz, ona sada misli da ce me njezinim suzama raznijeziti. "Pa imas pravo, nije me ni zanimalo nikada, ni ti a ni tvoje gluposti"odmahnula sam rukom dok je ona jos vise prasnula u plac. Iskreno bilo mi je svejedno, ili se smijala ili plakala isto mi je. Uzela sam svoje stvari i izasla iz kuce. Nisam znala voziti auto pa tako da sam morala ici taxijem. Nikada nisam imala srece u zaustavljanju, uvijek bi prosli pored mene kao da i nepostojim. Bezuspjesno sam pokusavala,sjela sam na kofer i otpuhivala. Ispred mene se zaustavilo crno auto. Iz njega je izasao Zayn. Ma super! Jos mi je samo ovo trebalo. "Negdje ides?"upitao me zbunjeno dok je skidao svoje suncanice. "Ma ne, malo iznijela odjecu da se prozraci nista vise i ne budi glup, snijeg vani a ti suncanice huh"nasmijao se. "Treba ti prijevoz?"upitao me dok se lezerno nagnuo na svoj auto. "Do NY-a da"uputio mi neki nedefinisani osmijeh pruzajuci mi ruku. Pogledala sam u svoje ruke i opet su moje skoro crne vene iskocile iz koze. "Ajde ulazi u auto"ustala sam s kofera dok je Zayn pokusavao biti heroj i podignuti moj kofer ali mu nije uspjevalo. Doslovno sam crkavala od smijeha. "Koji vrag ti nosis ovdje?"upitao me dok je rukom prelazio preko svoga lica brisajuci znoj koji je u meni izazivao da mi srce ubrzano kuca.  "Daj da ti pomognem"uzela sam bez poteskoca svoj kofer i stavila ga pozadi u autu. "Jaka zenska"opet je stavio svoje suncanice koje su meni bile totalno bezveze i ako je mislio da je u njima kul prevario se. "Kako god, hmm, idemo ali bez ovoga"prisla sam mu i skinula suncanice. "Ne,ne te su mi najdraze"nasmijala sam mu se i prelomila ih. "Ti si stvarno osoba koju bi svako pozelio"usla sam u auto dok je on jos uvijek doslovno plakao za svojim suncanicama. 

SELECT-VAMPIRIE OR LOVEWhere stories live. Discover now