Cekaj malo da li on mene sada zeli poljubiti? Definitivno se moram odmaknuti od njega. "Izvini Harry ali cak i u ovom stanju znam sta zelim.."prosao je jednom rukom kroz svoju kosu i nasmijao se. "To i je problem, ti ne znas sta zelis i na kraju ces ti ispastati, razmisli Lus"uputio mi je jos jedan osmijeh i otrcao sasvim zadovoljno u sumu jer mu se nisam suprostavila, tacnije prvi put je njegova bila zadnja. Ali i bilo je istina, ja nista ne osjecam, ne znam sta zelim i to me ubija. Pogledala sam na sat i vec je ponoc, kvragu Zayn zaboravila sam na njega. Otrcala sam do njega i na neku srecu on je bio u drustvu djevojke koja je onako na prvi pogled bila pravi tip za njega, bilo mi je drago jer se napokon poceo druziti ali sam mozda i trun ljubomore osjetila, ali vjerujem da je to normalno, mozda zbog toga jer ako mu ona bude djevojka manje ce vremena provoditi s mnom ili sam zaljubljena u njega, no sada je to nije ni vazno. Lagano sam im prisla i sapnula Zaynu na uho. "Pozeljela bih ti srecu s tom djevojkom ali nam ta sreca treba za ucenje, sjeti se.."kada sam mu ovo govorila ona djevojka se sve vise priblizavala da bi cula nas razgovor a to mi je zapravo i bio cilj, ma daj sta ja to radim, trebam ih pustiti. "Zdravo ja sam Lucy"pruzila sam joj ruku dok je ona i dalje iritantno zvaka zvaku koja je definitivno zivcirala sve u blizini. "Mislim da je nepristojno da se tako zvace zvaka a da ne pricam o ne uzvracanju pozdrava"nisam obracaal paznju na Zaynov pogled a sigurno me je zelio zaustaviti u ovom razgovoru. Polahko se poceo dizati s stolice i krenuo prema toj djevojci ali sam ga ja sprijecila, stavila sam svoju ruku i tako nije mogao proci. "Ni slucajno Zayn.."znao je da nema svrhe da se on sa mnom raspravlja pa se vratio na svoje mjesto i promatrao "zenski razgovor". "Kada vec pricamo o odgoju vidim da ne razumijes da je on moj i da mu ne smijes vise onako prilaziti iza vrata i saptati.."stvarno je trebala prestati jer cu je inace opaliti. "Vidim ti si vec oznacena pa tako da te on ni ne zeli"svojim jako velikim noktima je sklonula moju kosu na stranu kako bi se vidio ugriz od Harrya. "Sta si rekla Lea?"ovaj put se i Zayn ukljucio, a pored toga napokon sam saznala kako se ova djevojka zvala. "Dragi, ona ima ugriz na vratu, nije se dobro druziti s njom, ona je zla"doslovno sam zarezala na nju. "Mislim da je najbolje da odes Lea!"ovaj put se Zayn zderao na nju, na pocetku se protivila ali je kasnije otisla. "Moras mi objasniti to.."sapnuo mi je u vrat, a njegov miris mi se uvukao u nosnice, kvragu kako je ovaj decko dobro mirisao. "Idemo negdje gdje je manje bucno"predlozio je a ja sam klimnula glavom. Provukli smo se kroz gomilu ljudi koji su imali jedan jedini cilj, napiti se i zaboraviti na probleme. Vani je bio svjez zrak, meni je odgovaralo jer sam hladnokrvna dok se Zayn smrzavao. "Hladno ti je?"odmahnuo je glavom. "Zelim objasnjenje L!"ovaj put je on bio onaj koji je naredivao ali mu nisam namjeravala nista reci. "Nemam ti sta objasniti, obicna ogrebotina"prisao mi je i sklonuo moju kosu da bolje vidi. "Ne,ne, ovo je onaj ugriz kao sto neki kazu "ljubavi" ali zapravo ostavi pecat koji nikada neces moci obrisati" bio je ozbiljan u vezi ovoga, mucilo ga je jer siguno niko ne bi pozeljeo ovo na svoje ramenu. "HARRY!"jako glasno sam izgovorila njegovo ime jer me je Zayn mucio sa ovim pitanjima i tvrdnjama koje sam ja jako dobro znala. "Taj gad,znao sam..". "Kako si mu dopustila Lus.. agrh pa ja ne mogu zamisliti to da je izmedu vas bilo nesto.."bila sam iznenadena njegovim zanimanjem za mene. "VJERUJ NI JA NE MOGU NITI CE SE IKADA NESTO IZMEDU MENE I HARRYA"ovo sam malo pojacanim tonom rekla jer sam bila umorna od ovoga razgovora i nisam htjela s njim razgovarati s Harryem. "Ajde idemo kuci uciti, anatomija i dalje cekaa"prebacio je svoju ruku preko mojih leda(prosto nemoguca recenica ali valjda ste skontali na sto sam mislila ahaha:3) i nasmijao se. Ucili smo 2-3 sata i napokon naucili. Kada smo zavrsili sa posljednjom recenicom Zayn je momentalno zaspao. Bila sam jako gladna i sada bi mi prijao jedan loc na divljac, nekada zaboravim zapravo ko sam ja i zaboravim na svoju ishranu i to me nekada ucini slabom. Nakon duzeg trazenja hrane nisam nista nasla u nasoj sumi vise cak nije bilo ni obicne ptice i to za nas vampire moze predstavljati problem,ako se ubrzo ne pojavi neka zivotinja bit cu primorana da odem odavdje. No, sada nije vrjieme za razmisljanje o tome. Sunce je pocelo obasjavati nas grad, za promjenu jer je inace svaki dan bio tmuran i hladan. Vratila sam se nazad kod Zayna, jos uvijek je spavao. "ZAAAYN"zderala sam se na njega. "Anatomija se bavi.."prasnula sam u smijeh dok on jos uvijek nije shvatao sta se dogada. "Test cekaa.."spakovala sam stvari u svoju torbu i sacekala dok Zayn zavrsi s higijenom i spremi se za skolu. I onda neka kasnije muskarci pricaju da nama djevojkama treba vjecnost da se spremimo a ovaj decko je toliko samo namijestao svoju frizuru. "ZAYN DOVUCI SVOJE DUPE OVDJE"jako sam se zderala a on je odmah izasao s sprejom u ruci jos uvijek nije zavrsio.Prisla sam mu i svojom rukom lagano prosla kroz njegovu kosu i sav trud unistila. "Vjeruj ovako je bolje.."doslovno je poceo plakati, nikako se nije slagao s tim da mu kosa i ovako izgleda savrseno a onako je samo padao u ocima djevojki jer su po njegovom izgledu shvatale da previse brine o sebi i da je histerican. "L, ja ovakav ne ulazim u skolu"namjeravao je da stavi kapu. "Znas da ce te gospodin Aron s zadovoljstvom pustiti da tako polazes ispit"nasmijala sam mu se jer smo svi znali da ne dozvoljava da ulazimo s nekim dodatcima na njegove casove. Niti jednog ucenika nije volio ali mene je narocito prezirao, vjerovatno jer sam se u toku godine najvise 3 puta pojavila na njegovom casu a i tada me ili izbaci ili se dere na mene. Zvonilo je za pocetak casa i svi su se nacrtali na svojim mjestima. U kabinet je usetao gospodin A i tada su svi zavrsili s svojim razgovorima i ukocili se. Neki su cak prestali i trepati, ovo je bilo previse smijesno za mene i znam da kod ovoga nastavnika necu proci tek tako,istina je da sam se pripremala za ovaj test ali moje znanje i ponasanje nikako ne idu zajedno. "Gospodice Jackenson,vidim da ste se pojavili"s pojacanim glasom je izgovorio cijelu recenicu uperujuci svoje oci ravno u mene. "Dobro vidite"ovi iz zadnjih klupa su se smijali a oni ostali su imali neki pogled kojim su govorili "sta to radis"znala sam da cu upasti u velike probleme ali se nisam mogla kontrolisati tokom njegovog casa a on kao da me namjerno izazivao jer je znao da necu sutiti. "Uvijek uzivam u nasim razgovorima"otvorio je dnevnik i sa zadovoljstvom me napisao u napomenu. "Takode"nasmijala sam mu se, jer sam znala da ga to trenutno najvise iritira jer je mislio da ce nesto postici ovim, nije mi ni prvi a ni posljednji put da ovo uradi. "Samo da znas gospodice kod mene si vec upisana za popravni"zderao se na mene. "Ja se bas volim s vama druziti pa tako da cu i ako prodem ovaj test doci da vam pravim drustvo"bacio je olovku na pod i kipio od bijesa. Vise nije imao namjeru da se u toku ovog casa raspravlja s mnom pa nam je podijelio testove i vratio se na svoje mjesto promatrajuci nas da li ce neko prepisivati a posebno je izvalio svoje oci na mene ali mu ovaj put nisam priustila to zadovoljstvo.
MISLIM DA JE OVO DO SADA NAJDUZI NASTAVAK AHAHA
I HTJELA BIH DA VAM SE ZAHVALIM STO CITATE OVU MOJU PACENICKU PRICU, MNOGO MI ZNACI.
Nela xx