Zostaw gwiazdkę :)
Calum
Można powiedzieć,że Luke nie był mi obojętny i nadal nie jest.
Jesteś z kolesiem, a on uświadamia sobie, że ma kogoś innego na boku,chodzi tutaj o Ashtona. Wcześniej mógłbym mu urwać jaja i zrobić mu z nich naszyjnik. Teraz trzymamy się razem, Hemmings skrzywdził nas obu zabawiając się nami. Szkoda mi teraz tego szesnastolatka, co on się wpakował. W sumie, nie,nie szkoda mi go tak bardzo,może zrozumie jaki jest naprawdę Luke.On ma dwie maski, jedna dobra,druga no cóż nie taka kolorowa.
Michael
Kiedy wstałem w pokoju były torby z sex shopu? Napis na siatkach wskazywał, na to co powinny.
-Luke, co to?-krzyknąłem,blondyn wszedł do pokoju.-Co ty chcesz z tym robić?-na jego twarzy widniał firmowy uśmiech.
-Słonko, uprawialiśmy seks,robiłeś mi heandjob'a. Postanowiłem urozmaicić nam życie..
-Jakie? Seksualne? Dobrze wiesz, że boje sie próbować nowych rzeczy, a w szczególności takich jak te.-jak on może być taki próżny i nie omówić, ze mną takich istotnych rzeczy.
Kocham go,ale nie pisałem się na pejcze i kajdanki i bógwi co tam jeszcze jest.
-Mike, myślałem, że to normalne takie sprawy są na poczatku dziennym,skarbie.
-Zrozum, że nie jestem gotów na takie rzeczy.-chciałem go wyminąć w przejściu, ale na marne. Złapał mnie za szyje i spojrzał w oczy.
O nie, one nie były niebieskie, tylko czarne jak sadza. Uścisk na szyi był dość mocny,łzy spływały mi po policzkach.
-Słuchaj mnie Mike,bo dwa razy powtarzać nie będę. Mieszkasz u mnie, tu są moje zasady. Będziesz moim uległym,czy tego chcesz czy nie,będziesz wykonywać moje polecenia. Za każdym razem gdy złamiesz zakaz,dostaniesz klapsy w tyłek.
-Luke, kurwa puść to boli!-krzyczałem,blondyn jakby oprzytomniał. Puścił mnie i odsunął się na dość sporą odległość.
-Przepraszam...j-ja nie wiem co we mnie wstąpiło.-*klap*uderzenie o skórę odbiło się w pomieszczebiu.
I tak spoliczkowałem swojego tatusia.
××××
Much love.
YOU ARE READING
Daddy Boy|Muke
FanfictionKiedy Luke zajmuje się synem swojej dziewczyny,a Michael jest niewinnym chłopcem. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ®trytoshutmeupp 2016r. 12.09.2016-#104 miejsce w Fan Fiction 22.09.2016-#78 miejsce w Fan Fiction