- Ai treaba in seara asta?
M-a intrebat Niall dupa ce am iesit din sala de cinema si eu am largit ochii la el.
- Nu, de ce?
Eu niciodata n-am treaba, Niall. Nu te comporta de parca am viata sociala.
- Merg la o petrecere si ma gandeam sa vii cu mine. Nu ai altceva mai bun de facut oricum.
Baga-mi-as!
Niall imi spusese in urma cu trei saptamani -dupa ce toata faza cu Talia incepuse deja- ca e intr-o trupa si ca momentan doar canta in cafenele, pub-uri sau alte rahaturi de genul, nimic extravagant. Iar eu nu l-am luat in serios atunci si nu am mers vreodata la vreunul din concertele alea pentru ca, sincer vorbind, ma asteptam sa fie doar o faza a adolescentei, desi teoretic vorbind am trecut peste partea aia a vietii.
Apoi am aflat de la perfectul Ashton -sau Talia a aflat- ca de fapt ei sunt in aceeasi trupa.
Si cum ziua lui Ashton e astazi si diseara organizeaza o petrecere la care Talia e invitata, mai mult ca sigur si Niall o sa fie acolo.
- Petrecere? La cine?
Am incercat sa ma prefac surprinsa, desi transpirasem si tremuram ca dracu. Imi tineam rucsacul strans de bareta pe umeri, stiind ca acolo se afla "Talia" si costumatia ei din seara asta.
- La Ashton...
- Ce? Nu!
Am strigat eu tare si am sarit inapoi ca sa fac o impresie buna. Reactia mea a facut-o pe batrana care trecea pe langa noi sa arunce in sus cu floricelele din cutie, fix in parul meu. Mi-am continuat prefacatoria, dar a trebuit totusi sa imi curat margaretele din par.
- Haide, Cy, stiu ca-l placi si asa poate o sa ajungeti sa va apropiati unul de altul! Ce poate sa mearga rau?
Mi-am mijit ochii la el, in semn de "chiar vrei sa iti enumar ce poate sa mearga prost?".
- E clar un nu!
***
Cateva ore mai tarziu stateam in fata oglinzii, transformata complet in Talia si nefiind capabila sa o mai recunosc pe Cynthia. Clar nu mai ramasese nimic din ea.
In locul parului meu blond spalacit acum se afla o cascada de par rosu aprins, care imi cadea drept pe umeri, iar ochii imi erau albastrii ca marea intr-o zi perfecta de vara. Bineinteles, peruca si lentilele m-au costat cat mancarea pe doua saptamani, dar privind acum in oglinda...Chiar se merita.
Ma machiasem mai strident ca niciodata, cu fard si tus negru, iar pe buze cu ruj rosu care sa fie in contrast cu parul. Restul tinutei era formata din piese vestimentare de culoare neagra si in mare parte plasa, tinte si piele. Scosesem din cutie vechile mele botine pe care obisnuiam sa le port cand mai ieseam in cluburi, asta fiind acum mult timp si am fost multumita sa observ ca inca mi se potriveau si aratau bine.
Aratam chiar al dracu' de sexy!
Am sunat un Taxi si am verificat de doua ori adresa din mesaj doar ca sa fiu sigura ca ajung acolo unde trebuie, si nu la alta adresa total straina. De parca casa lui Ashton nu imi este deja destul.
***
Cand soferul a oprit masina in fata unei vile cat tot blocul meu de mare, aproape ca mi-a cazut peruca in poala. La propriu, pentru ca a pus o frana data dracu care aproape m-a izbit cu capul de geam.
Stiam ca familia lui Ashton este bogata, dar nu ma asteptam sa locuiasca in atata lux. Vila era inconjurata de un gard masiv, portile deschizandu-se de catre bodyguard doar daca erai scris pe lista de invintati. Ashton imi spuse lucrul asta inainte, ca sa stiu pentru atunci cand ajung.
CITEȘTI
Double personality || Ashton I.
أدب الهواةCynthia Reign este îndrăgostită de Ashton Irwin încă din primul an de liceu, atunci când el a devenit cu ușurință cel mai popular și dorit băiat. Cinci ani mai târziu cei doi se întâlnesc din nou, iar dragostea Cynthiei revine. Crezând că niciodată...