Pokud jste nečetli předcházející povídku ,,Jmenuje se Vadim" rychle vysvětlím, co je potřeba. Denisa se s Vadimem seznámila, postupně spolu začali chodit a na konci povídky ji unesl spolu s komplici(to bylo velmi jednoduše řečeno). Zde je pokračování...
Denisa:
Otevírám oči. Moc toho nevidím. Postupně zaostřuji zrak a vnímám čím dál tím víc věcí. Sedím v rohu chladné místnosti na betonové popraskané podlaze připoutána k jakési trubce. Ústa mám zalepena izolepou. Před sebou jsem zaostřila na osobu sedící u stolu s počítačem, který má hned několik obrazovek. Na těch obrazovkách byly záběry z kamer. Byly to různé místnosti. Dost podobné té, ve které právě jsem. Podívala jsem se doprava. Uviděla jsem tam Vidraila. Spoutaného, se zalepenou pusou. Stejně, jako já. Díval se odevzdaně dolů. Znova jsem se podívala na obrazovky. Vpravo dole u každé obrazovky byly jména YouTuberů, kteří v dané místnosti jsou.Místnost 1: GoGoManTV+ LucyPug+ Selassie
Místnost 2: Ati+ Markus+ DenisTV
Místnost 3: Shopaholic Nicol+ Teri Blitzen+ Gabrielle Hecl+ Carrie Kirsten
Místnost 4: Datel+ Matěj+ Jenis
Místnost 5: Kovy+ Hoggy+ Jirka Král+ MrTomcatCZ
Všichni vypadají vyděšeně. Jsou bolestivě spoutáni a umlčeni páskou. Všichni jsou, stejně jako já, na té studené podlaze. Snad nejvíc strašně vypadá Gogo s Luckou. Jeden se bojí o druhého, je to pro ně určitě strašná psychická zátěž. No, to tady pro každého. Ale vlastně... proč jsme všichni tady? Osoba sedící na židli se najednou otočila.Nebyla to ledajaká osoba, byl to Vadim. ,,Připraveni na stream?'' usmál se provokativně. V tom momentě jsem si všimla, že na kameře z místnosti 1 se něco děje. Dva muži odpoutali Goga a vyšli s ním z místnosti. Kulhal a klepal se. Přišli do této místnosti. Je tady třetí trubka, k té ho zase spoutali. Ti dva muži byli v černých oblecích, ale jejich tvář vidět nebyla. Měli na sobě masky klaunů.
Vadim se na ně otočil. ,,Můžeme?'' zeptal se jich a znovu se podíval na mě, Vidraila a Goga. ,,Můžeme.'' promluvili s užitím měničem hlasu. Byl to hluboký, robotický hlas. Vadim se otočil a něco klikal na počítači. Jeden muž se postavil vedle mě a druhý vedle Goga. Oba dali ruce za sebe. Vadim trochu popojel s židlí. Viděla jsem na obrazovce, že spustil živé vysílání na YouTube.
Jelikož je to první kapitola, je velmi krátká. Již brzy to ale rozjedu a budu psát více a více! Budu ráda za každý vote, komentář, follow a nejvíce za sdílení příběhu! Miluju vás! U další časti, na přečtenou!
ČTEŠ
Jmenuje se Vadim: YouTube Převrat
FanfictionKoho by napadlo, že se něco takového stane. Kdo by řekl, že celé Česko a Slovensko bude v ohrožení. Vlastně... spíš čeští a slovenští YouTubeři. Následky to ale nemá jen na YouTubery, ale na obě republiky. Proč se to děje? Proč zrovna YouTubeři? Dě...