3. část

54 8 2
                                    

Lukefry:
Stream skončil. Nemůžu uvěřit tomu, že se tohle opravdu děje. Bože. Sevřel jsem hlavu do svých dlaní. To snad není pravda, takhle to dál nejde. Musíme s tím něco udělat. Měla by se založit nějaká skupina proti tomuhle, která se bude snažit přijít na to, kde Vadim sídlí, najít ho a osvobodit YouTubery... natočím video a vyzvu YouTubery, aby se ke mně přidali.

Připravil jsem vše, co k videu potřebuji. Oukej, jsem připraven. Zapnul jsem nahrávání. ,,Nazdar lidi, já jsem Lukefry a dneska nebudu ani tolik mluvit k vám, divákům, ale k YouTuberům. Určitě jste postřehli, že Vadim unesl několik YouTuberů a touto cestou ,,šikanuje" celé Česko a Slovensko. Tímhle videem chci pozvat YouTubery, aby se ke mně přidali, abysme společně vyhledali sídlo Vadima a osvobodili zajaté YouTubery. Prosím, šiřte toto video, ať se to dostane k co nejvíce YouTuberům. Děkuji vám všem, mějte se krásně a čau!" usmál jsem se poprvé a naposled za tohle video a vypnul nahrávání. Je to hodně krátké video, ale aspoň to můžu nahrát i na facebook, tam, si myslím, se to bude šířit rychle. No oukej, teď to jdu vypustit do světa.

Po všech úpravách a nahrávání jsem video vydal. No, jelikož už je něco po půlnoci, na facebook to hodím až ráno. Vlezl jsem si do postele a do pár minut jsem usnul.

Probudil jsem se kolem půl jedenácté. Takhle pozdě jsem už dlouho nevstal. No, co už. Vstal jsem a zamířil hned k počítači. Cože? Video už má přes 100 tisíc zhlédnutí?! To je neuvěřitelný. Otevřel jsem facebook. Napsalo mi hned několik YouTuberů.  House, Jmenuju se Martin, MenT, Naprosto Retardovaný, Natyla, Roth Wellden, Bender z FreakOUTu,...Páni! To je spousta lidí! Jdu se jim ozvat, vytvořím nějakou skupinovku a společně se domluvíme.

Po několika hodinách domlouvání se, jak co bude, se rozhodlo, že skupina výše jmenových YouTuberů se bude nazývat WWFTA. Je to totiž zkratka pro ,,We will find them all" (v překladu Najdeme je všechny). Sídlo této skupiny bude právě v Kladně. Tam by je totiž Vadim nejméně čekal. Jelikož jeden z YouTuberů má v Kladně známé a ti známí zase jiné známé, je domluveno, že sídlo bude po kostelem Nanebevzetí Panny Marie. O tom, že pod kostelem je tajná místnost, neví skoro nikdo, jen pár vybraných lidí. A právě s těmito vybranými to YouTubeři domluvili. Po týdnu příprav je tato místnost konečně plně vybavena a připravena.

,,Oukej lidi, chtělo by to natočit nějaké video, které naše diváky ujistí, že pro najití všech YouTuberů něco děláme." stál jsem u jediných dveří v místnosti a promluvil ke všem. Všichni kývali pro náznak souhlasu. ,,Tak to natočíme u tamté stěny, kde nic není, ne?" ukázal na čistě bílou zeď Roth. ,,Jo, bude to tam vypadat líp, než kdyby za námi byly ty počítače" zasmál se MenT.

Každý YouTuber se sám postavil před kameru a říkal svoje části textu, poté přišel další a také říkal svoje části textu a tak dále. Takto se postupně sestříhalo video:
House ,,Zdravím všechny!"
Martin ,,Čau všichni!"
Lukefry ,,Nazdar lidi, já jsem Lukefry!"
MenT ,,What's up!"
NR ,,Zdravim lidi!"
Natyla ,,Ahoj zdravim, tady Natyla!"
Roth Wellden ,,Čauho"
Bender z FreakOUTu ,,Ahoj všichni"
House ,,Jak jste již určitě zaslechli..''
Martin ,,Vadim unáší nás, YouTubery,''
Lukefry ,,A nás už nebaví jen přihlížet,''
MenT ,,Takže jsme se rozhodli,''
NR ,,Že založíme tuhle skupinu.''
Natyla ,,Jménem''
Roth Wellden ,,WWFTA.''
Bender z FreakOUTu ,,Což je zkratka pro,''
House ,,We will find them all.''
Martin ,,V překladu:''
Lukefry ,,Najdeme je všechny.''
MenT ,,Děláme vše pro to,''
NR ,,Abychom našli vaše a naše,''
Natyla ,,Oblíbené YouTubery.''
Roth Wellden ,,Budeme rádi,''
Bender z FreakOUTu ,,Když nás v tom budete podporovat,''
House ,,A sdílet tohle video.''
Všichni ,,Děkujeme. Najdeme je všechny!''

Seděl MenT za počítačem u hotového videa se všemi YouTubery kolem sebe. MenT se na ně podíval: ,,Tak co, můžeme to vypustit?''. Všichni kývali pro souhlas. MenT uploadoval video na svůj YouTube kanál, i na svůj Facebook. Postupně každý z YouTuberů vydal toto video na všechny své sociální sítě. 

Netrvalo to dlouho a video mělo v průměru na jednom kanálu přes 2 miliony zhlédnutí. Tohle video opravdu obletělo Česko a Slovensko rychlostí blesku. Všude se o tom diskutuje. Všechny televize o tom dělají reportáže, marně machrují, že jsou Vadimovi na stopě, ale všechno to jsou lži. Jen se s informacemi chlubí ,,cizím peřím''. Po nějaké době na to přišel i Vadim a hned na to musel zareagovat.

Tak jsme zase u konceee. :) Jen jestli někdo něco k pozdravům YouTuberů... Klidně opravte, je fakt velká možnost, že jsem tam dala starý/jiný pozdrav. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo... Snad se polepším. :D Jsem ráda za každý vote, komentář, follow a sdíleníTak zase příště!

Jmenuje se Vadim: YouTube PřevratKde žijí příběhy. Začni objevovat