Vadim:
Takže oni si myslí, že mě jen tak odhalí. Těm asi dobře jeblo v kouli. Na tohle místo nepřijdou ani v těch nejdivočejších snech. Oukej, tohle chce video.Přišel jsem do místnosti mezi mé známé. ,,Kdo chce do videa dneska?!''. Přihlásily se dvě slečny. Sandra a Natka. Sandra je dcera mého bývalého souseda. Často jsme byli spolu. Máme totiž podobné myšlenky. Sandře je 15, má napůl červené a napůl černé vlasy po prsa. Natka je její kamarádka, má také podobné myšlenky. Natce je 14 a je vietnamka. Má černé vlasy po ramena. Jejich ruce vylítly hned, co jsem to dořekl.,,Tak pojďte slečny, ukážu vám, kde a do čeho se převlečete.'' usmál jsem se na ně. Zavedl jsem je do pokoje naproti streamovací místnosti. Jsou tam nejrůznější kostýmy, masky, barvy na obličej, make-up,... Narozdíl od ostatních místností bylo v téhle ,,útulno". Na zemi je tam položený červený koberec a zdi byly též červené, jen světlejší, než podlaha.
,,Tak, tady se převlečete... Vezměte si tyhle šaty a tuhle masku, zbytek si k tomu vyberte." ukázal jsem na bíločervené šaty a odešel z místnosti. Přišel jsem k počítači a přemýšlel, kterého YouTubera si sem vezmu dnes. Dneska tu budou samé holky, tak vyberu nějakou holku. Tak třeba Teri Blitzen.
,,Roman! Andrei!" zavolal jsem na mé dva známé. ,,Так кто сегодня?" zeptal se Andrei. /výslovnost ,,Tak kto sivodňja" překlad ,,Tak kdo dnes?"/ ,,Teri Blitzen." ukázal jsem prstem na obrazovku místnosti číslo 3. ,, Да." řekl s klidem Roman a odešli /výslovnost ,,Da" překlad ,,Ano"/.
Mezitím přišla Sandra s Natkou. Měly ty šaty, které jsem jim určil, i tu masku. Tyhle věci doplnily červenobílými podkolenkami a červenými teniskami. Vypadaly přesně tak, jak bylo potřeba. /Zde v médiích zobrazeno přesněji/
,,Holky, já vás miluju, vypadáte úžasně. Jde z vás strach, krvelačnost, creepy roztomilost,... A to se mi líbí." dal jsem ruce v bok a usmál se. Dívky si sundaly masky, podívaly se na mě, pak na sebe a začaly se culit a hihňat. ,,Děkujeme." vyhrkly obě najednou a culily se. Bylo to až divné.
Roman a Andrei zrovna vešli do pokoje s Teri Blitzen. Ihned ji připoutali k třetí trubce téhle místnosti. Otočili se na mě oba. Ukázal jsem rukou, že už můžou odejít. Přikývli a odešli oba z místnosti.
,,Holky, jedna vedle Teri, druhá vedle Deny." podíval jsem se na ně letmo. Sandra byla vedle Teri a Naty vedle Deny. ,,Připraveny?". Dívky si nasadily masky a přikývly. Otočil jsem se k počítači a začal vše připravovat.
Denisa:
Ta dívka vedle mě vypadala s tou maskou, jako kdyby mě přišla zabít malá roztomilá holčička. Jen mi je někdy líto, že nás Vadim nezabije hned. Bylo by to lepší, než takhle pořád trpět. Stále ale nechápu, proč tohle dělá. Co si tím dokazuje? Je to prostě blbost. ,,Chyběl jsem vám?'' rozmáchl Vadim rukama. ,,Dneska tu mám speciálně Teri Blitzen! Sandro?'' otočil se na jednu z dívek a usmál se na ni. Ta samá dívka si klekla k Teri Blitzen a sundala jí pásku. ,,Pozdrav do videa.'' řekla jí dívka a přitom ji pohladila po jejích neupravených vlasech. ,,POZDRAV!'' zakřičela na ni znova ta dívka a silně ji uchytila za bradu. Teri se jí s nechutí podívala do neúplných očních děr v masce. Teri ze sebe skoro nedokáže vydat jedinou hlásku. ,,A-ahoj vši-ichni.'' dívala se zase vedle sebe na zem. Skoro to ani nemohla říct.
,,Ta čůza nechce mluvit.'' vstala ta dívka a otočila se na Vadima. Podívala se zpátky na Teri. I Teri se na ni dívala. Dívka se sklonila a vlepila Teri facku. Sebrala kus pásky a opět Teri zalepila ústa. Teri se opřela hlavou o stěnu a skoro se rozbrečela. Dívka se narovnala a stoupla si zpátky.
,,Dnes jsem vám stejně jen chtěl oznámit, že vím o té vaší ,,záchranné skupině'' a vím, že mě chcete vystopovat. Jen jestli to nakonec nedopadne tak, že nakonec vystopuji já vás.'' usmál se provokativně. Záchranná skupina? Někdo nás hledá? Aspoň něco...,,Takže moje vyjádření k téhle skupině je následující: Ha, ha, ha.'' vysmál se arogantně. Podíval se na Teri, pak znovu do kamery. Otočil se a přišel k Teri. ,,Teď něco, co chtěla vidět velká část z vás.'' podíval se letmo do kamery. Teri se na něj podívala se zamračeným obočím naznačující nechápavost. Vadim se zase otočil k Teri. Usmál se a pomalu ji roztrhl její tričko. Jelikož nás všechny dali do skoro stejného oblečení, což byly šedé potrhané kalhoty a černé tričko, neměl nikdo z nás spodní prádlo. Takže ani Teri. Vrchní část jejího těla byla nahá. Teri ihned přitiskla své nohy k sobě, aby nebyla vidět. Začala brečet a vrtět hlavou na Vadima. Ten se ale začal smát. ,,Stydlivka! Doufám, že jste všichni viděli, co jste chtěli.Těším se na váš strach u dalšího live streamu, nebo videa. Čau!'' mávl do kamery a šel ji vypnout.
A jsme zase u konce! Snad se vám díl líbil. :) Budu ráda za každý vote, komentář, sledování, ale i za sdílení tohoto příběhu! :) Hoď tam ten vote! ;) Tak zase příště!
ČTEŠ
Jmenuje se Vadim: YouTube Převrat
FanficKoho by napadlo, že se něco takového stane. Kdo by řekl, že celé Česko a Slovensko bude v ohrožení. Vlastně... spíš čeští a slovenští YouTubeři. Následky to ale nemá jen na YouTubery, ale na obě republiky. Proč se to děje? Proč zrovna YouTubeři? Dě...